Eemeli Parikka nähdään alkavalla kaudella FPS:n penkin takana. Kuva: Boon.hu

Palloseuran valmennustiimissä nähdään alkavalla kaudella uusi jäsen, kun Eemeli Parikka liittyy joukkueen valmennustiimiin. 34-vuotias toijalalaislähtöinen Parikka siirtyy Forssaan Lempäälän Kisasta, jossa Parikka on toiminut apuvalmentajana kaksi edellistä kautta.

Parikka omaa valmennuskokemusta Mestis-tasolta kahden kauden ajalta, jolloin Parikka toimi Joensuun Jokipoikien (nyk. Kiekko-Pojat) apuvalmentajana kausilla 15-16 sekä 16-17. Parikka on toiminut myös KOOVEE:n U16-joukkueen vastuuvalmentajana. Valmennuskokemusta löytyy myös Unkarista sekä Romaniasta.

Parikka on koulutukseltaan terveystieteiden maisteri ja omaa myös kansainvälisen huippuvalmentajatutkinnon. Parikka tulee toimimaan työnsä ohella myös FoPS Junioreiden urheilutoimen koordinaattorina.

Tervetuloa Tyykikylään, Eemeli!