Paavo Tyni (keskellä) jatkaa Forssassa. Kuva: Shaun Duncan

Forssan Palloseura on solminut ensimmäiset pelaajasopimuksensa kaudelle 2021-2022. Viime kaudella Mestiksen puolustajien pistepörssin kakkonen Paavo Tyni jatkaa FPS:n takalinjoilla. 24-vuotias Tyni pelasi viime kaudella FPS:n paidassa 29 ottelua tehoin 9+17=26. Tyni esiintyi Mestiksen koronatauon aikana myös kuudesti HPK:n riveissä.

Tynin tavoin HPK:ssa esiintynyt hyökkääjä Miska Ronkainen palaa Forssaan. Syksyllä 22 vuotta täyttävä Ronkainen ehti ennen koronataukoa edustaa FPS:aa 18 ottelussa, joissa mies iski neljä maalia. Loppukauden Ronkainen pelasi HPK:n riveissä, jossa 31 ottelussa syntyi tehot 1+1.

Maalin suulla loisto-otteita esittänyt Petrus Lintonen on myös allekirjoittanut seuran kanssa jatkosopimuksen. Marraskuussa kolmekymppisiään juhlistavalle Lintoselle viime kausi oli ensimmäinen Mestis-tasolla. Lintonen lähti viime kauteen lähtökohtaisesti kakkosmaalivahdin roolissa, mutta mies vakuutti FPS:n valmennusjohdon ja pelasi kaikki koronatauon jälkeiset ottelut.

Täysin uutena miehenä kokoonpanoon liittyy 25-vuotias Porin Ässien kasvatti Mika Huhtasalo. Oikealta ampuva 185-senttinen laituri omaa Mestis-kokemusta kolmelta kaudelta. Kaudella 2016-2017 Huhtasalo edusti Rovaniemen Kiekkoa 45 ottelussa ja iski tehot 5+12=17. Kaudella 2017-2018 Huhtasalolla maisema vaihtui kolmesti. Kausi alkoi Savonlinnassa, josta mies siirtyi Heinolaan, josta myöhemmin matka jatkui Ruotsiin. Viime kaudella Huhtasalo palasi Suomeen koronatauon aikana ja oli iso osa Karhu HT:n menestysreseptiä joukkueen voittaessa Suomi-sarjan mestaruuden. Huhtasalo edusti Karhu HT:ta viime kaudella 14 ottelussa, joissa mies iski hurjat tehot 14+9=23.