Miltä kuulostaisi olla osa omaa jääkiekkojoukkuetta? Ryhdy rohkeasti FPS Hockey Oy:n omistajaksi ja samalla sijoitat forssalaiseen urheilukulttuuriin!

Forssan Palloseura 90 vuotta. Kanta-Hämeen sydämessä sykkivän vihreän urheiluseuran historia käy läpi kokonaisen tunneskaalan. 90 vuoden aikana on vuodatettu kyyneleitä sekä ilosta sekä surusta, niin kaukalossa, kuin myös sen ulkopuolella. On koettu aallonharjat, kuin myös pohjat. Ajat muuttuvat, mutta yksi on ja pysyy – rakkaus omaa seuraa kohtaan.

Rakkauden takaa löytyy vahva ja yhtenäinen tarina. Seura ei ole koskaan, eikä missään olosuhteissa pelkästään joukkue urheilusuorituksissa. Seura on yhdessä rintamassa etenevä yhteisö, johon kuuluvat niin pelaajat, valmentajat, huoltajat, toimisto- ja vapaaehtoistyöntekijät, fanit kuin yhteistyökumppanitkin. Jokaisella näistä on oma osansa kirjoitettavaksi yhteiseen tarinaan. Kun onnistumme, tarinamme vahvistuu ja tarttuu seuraajiimme. Teoista syntyy tarinoita ja tarinoista syntyy legendoja.

Kovuus, järki, nöyryys, tahto – siinä yksittäisiä sanoja ja teemoja, jotka ovat painettu joukkueen pukukopin seiniin muistuttamaan siitä, minkälaisia arvoja seuran logo edustaa tänään sekä huomenna.

Nyt on juuri sinun aikasi kirjoittaa oma lukusi seuran tarinaan.

Menestys syntyy yhdessä.

OMISTAJAKSI

Sinulla on nyt mahdollisuus omistaa osa sinulle tärkeää seuraa sekä varmistaa ammattilaisjääkiekon jatkuminen Forssassa. Tämän lisäksi haluamme vahvistaa seuran omaa pääomaa ja taloudellisia voimavarjoja osakeannin avulla myös tulevaisuudessa. Nyt on kaikki pelissä, tule mukaan!

OSAKEANTI

FPS Hockey Oy:n yhtiökokous on päättänyt järjestää suunnatun osakeannin yhtiön osakepääoman korottamiseksi. Yhtiö on laskenut liikkeelle 1500 kappaletta 200 euron arvoisia osakkeita. Yhtiöllä on ennen osakeantia 1500 osaketta, omistajana Forssan Palloseura ry. FPS Hockey Oy:n yhtiöjärjestys sisältää osakkeidenlunastuslausekkeen.

Yrityksen nimi: FPS Hockey Oy
Osakepääoman korotus: Enintään 300 000 €
Merkittäväksi lasketut uudet osakkeet: 1500 kpl

Osakkeen hinta: 200 €

MITEN PÄÄSEN SIJOITTAMAAN?

1. Tee maksusuoritus verkkopankissa FPS Hockey Oy:n tilille. Tilinumero on FI05 5025 0220 2720 41.
  2. Kirjoita viestikenttään etuliite EOM, jonka jälkeen nimesi, sähköpostiosoitteesi sekä osakkeiden kappalemäärä. Yhden osakkeen hinta on 200 €, kaksi osaketta 400 €, jne. (Esim. EOM Matti Meikäläinen, matti.meik@lainen.fi, 1 osake)
  3. Kun maksusuoritus näkyy FPS Hockey Oy:n pankkitilillä saat vahvistusviestin sähköpostiisi, jonka yhteydessä keräämme sijoittajasta muut tarvittavat tiedot. Sijoittajalla on velvollisuus ilmoittaa yhtiölle nimensä, henkilötunnuksensa, Y-tunnuksensa tai vastaavan virallisen tunnuksensa sekä postiosoitteensa.

Kysy lisää puhelimitse numerosta: 040 961 0031 (FPS Toimisto)