Forssan Palloseura vahvistuu tulevaksi viikonlopuksi Tapparan U20-joukkueen Santeri Peltolalla. Kuva: Riku Laukkanen / R1KU EXPOSURES

FPS:n kausi jatkuu viikonloppuna kahdella vierasottelulla. Perjantaina joukkue kohtaa Kokkolassa Hermeksen ja lauantaina Heinolan Peliitat isännöi Palloseuraa. Joukkueeseen saadaan uutta väriä, kun 21-vuotias hyökkääjä Santeri Peltola Tapparan U20-joukkueesta liittyy kahden ottelun lainasopimuksella FPS:aan. Hyviä tehoja viime vuosina U20 SM-sarjassa nakutellut Peltola on takavuosien Liiga- ja Elitserien-jyrän, Mikko Peltolan poika. Tällä kaudella Peltola on pelannut Tapparan U20-joukkueessa 28 ottelua, joissa mies on kasannut mainiot 4+19=23 pistettä. Ottelut ovat Peltolalle ensimmäiset miesten sarjoissa.

Niki Huovisen sopimus FPS:n kanssa on sen sijaan purettu ja Huovisen uusi osoite on Norjan kakkostasolla pelaava Narvik Hockey. Huovinen ehti pelaamaan FPS:ssa 14 ottelua, joissa mies iski yhden maalin.

Palloseura kiittää Nikiä kuluneesta ajasta seurassa ja toivottaa onnea jatkoon!