Alustava harjoitusotteluiden aikataulu on Palloseuran osalta selvillä.

Ensimmäisessä harjoitusottelussa kohdataan vieraskentällä TuTo Hockey keskiviikkona 10.8. Myös KooVee kohdataan vieraissa, 18.8.
HPK saapuu Forssaan torstaina 25.8 ja heti seuraavana päivänä pelataan TuTo Hockeyta vastaan Loimaalla.
Varsinaisten harjoitusotteluiden lisäksi ennen Mestis avausta pelataan Suomen Cup otteluita sekä kotona että vieraissa.

Huhtasalo ja Hägg jatkavat Vihreäpaidoissa!

Urheilutoimenjohtaja Timo Willman tiedottaa kahdesta jatkosopimuksesta. Mika Huhtasalo ja Topi Hägg ilahduttavat Forssalaisyleisöä myös kaudella 22-23.

Topi ”Härkä” Hägg aloittaa kolmannen kautensa Palloseurassa. Aina kovaa yrittävä Hägg on noussut kovilla taklauksillaan yleisön suosikiksi ja onnistuupa mieheltä myös tärkeiden maalien teko. Pelaamissaan 46:ssa ottelussa syntyi tehot 7+9 ja raastavissa pudotuspeleissä kaikki 14 ottelua joissa tehot 2+1.

Palloseuran Someryhmä onnistui tavoittamaan ”Härän” sunnuntaina ja näin Topi viestitteli: Forssassa on hyvät mahdollisuudet kehittyä ja päästä eteenpäin uralla, Joten olen hyvillä fiiliksillä kun pääsen jatkamaan tutussa ympäristössä. Viime kaudella päästiin jo vähän maistamaan playoff kiekkoa joten odotukset ensi kaudesta ovat korkeat. Kaikki hallille kannustamaan Palloseuraa ja laitetaan yhdessä hyvä pöhinä Forssaan. Hyvää kesää!

Mieleinen jatkosopimus on myös right-kätinen laituri Mika Huhtasalo, joka heti ensimmäisellään Forssan kaudella kantoi kultakypärääkin ennen syksyistä loukkaantumistaan. Mika pystyi pelaamaan 40 ottelua joissa tehtaili mukavat pisteet 16+11. Mika pelasi myös kaikki 14 Playoff ottelua ja teki niissä 3+6 pistettä joten kovan luokan pistenikkarista on siis kyse!

Someryhmä tavoitti myös Mikan, joka viestitti näin: Tosi hyvä fiilis jatkaa Forssassa! Innolla odotan jo kauden alkua ja mitali pelit on tavoite myös tulevalle kaudelle! Toivottavasti saadaan väkeä halliin heti syksystä alkaen!

kuvat: Kari Vahaniitty