Palloseuran sopimuspelaajien joukko kasvaa jälleen kolmella, kun Mika Huhtasalo ja Jere Ohtonen jatkavat Forssassa tulevankin kauden ja uutena Vihreäpaitoihin saapuu Miska Vilppola.

Mika Huhtasalolle alkava sesonki on kolmas Palloseuran paidassa. Porin Ässissä kiekko-oppinsa saanut Huhtasalo on osoittautunut taiturimaiseksi pelaajaksi joka osaa myös laittaa kiekon verkkoon. Rightin puolelta laukova 27-vuotias Mika Huhtasalo teki 49 ottelussa tehot 14+13, karsintaotteluissa Mika kunnostautui syöttelijänä, tehot JHT sarjassa olivat 0+7. Edelliskaudella Huhtasalo teki niin ikään 27 pistettä ja kovissa playoff otteluissa 3+6.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Mikan joka kommentoi uutta sopimustaan näin: Hyvillä fiiliksillä hienoa jatkaa Forssassa! Ainoa tavoite on pelata keväällä playoff jääkiekkoa! Toivottavasti saadaan väkeä heti syksyllä halliin!

Mika Huhtasalo ELITEPROSPECTS

Onnittelut jatkosopimuksesta Mika!

Jere Ohtonen aloittaa toisen kautensa Palloseuran paidassa. Tunnollinen puolustava hyökkääjä kärsi ensimmäisellä Forssan kaudellaan loukkaantumisesta ja otteluita Kuusamon Pallo-Karhuissa uransa aloittaneelle Jerelle kertyi 38, joissa syntyivät tehot 1+4. Karsintaotteluissa Jere syötti 2 maalia. Jere Ohtonen on 22-vuotias , 190 cm pituinen, ulottuva hyökkääjä joka oli tärkeässä roolissa Palloseuran pelatessa alivoimalla.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti myös Jeren, joka kommentoi näinTosi hyvillä fiiliksillä jatkan Forssassa! Innolla odotan tulevaa kautta, koska menneestä kaudesta jäi kova nälkä parantaa asioita. Hyvää kesää kaikille ja nähdään syksyllä hallilla!

Jere Ohtonen ELITEPROSPECTS

Onnittelut jatkosopimuksesta Jere!

Miska Vilppola on vuonna 2002 syntynyt leftin puolelta laukova 180 cm pituinen laituri, joka Forssaan saapuu Porin Ässien U20 joukkueesta. Haapajärveltä kotoisin oleva Miska aloitti uransa paikallisessa Kiiloissa josta kilpaikäluokkiin hän siirtyi Nivala Cowboysin (vihreään)paitaan, U17 ikäluokassa tapahtui siirtyminen Poriin jossa heti ensimmäisellä kaudella Miska voitti B2 (nykyisin U17) ikäluokan Suomen Mestaruuden. Porissa hän pelasi 5 täyttä kautta, joista 3 viimeistä Nuorten liigassa/SM-sarjassa. Viime kauden pisteet olivat 4+9 (45 ottelua) ja kymmenessä playoff ottelussa 2+2.

Palloseuran Instagram tiimi toivotti Miskalle tervetuloa Forssaan: Kiitos paljon ja hienoa päästä Forssaan! Hienot fiilikset päästä Forssaan pelaamaan! Innolla ja mielenkiinnolla odotan tulevaa kautta! Hyvää kesää ja nähdään hallilla!

Miska Vilppola ELITEPROSPECTS

Tervetuloa Forssaan Miska!