Forssan Palloseura ja Hämeenlinnan Pallokerho ovat sopineet pelaajiensa jatkosta.

Hyvin liigavauhtiin sisään päässyt FPS-hyökkääjä Miska Ronkainen jatkaa loppukauden HPK:n riveissä. Ronkainen on pelannut HPK:n riveissä 15 ottelua, joissa mies on iskenyt tehot 1+1. Palloseura toivottaa Miskalle tsemppiä loppukauteen!

HPK:n Jere Jokinen jatkaa sen sijaan loppukauden vihreässä nutussa. Viime viikonloppuna kaksi maalia iskenyt Jokinen on tähän mennessä pelannut 8 ottelua FPS:ssa, joissa on syntynyt kolme maalia.

Lisäksi FPS ja HPK ovat päivittäneet nuorten pelaajien listaa. Lista koostuu pelaajista, joita voidaan liikutella rajattomasti myös siirtorajan jälkeen. Listalta löytyvät maalivahti Tuomas Aalto, puolustajat Valtteri Jeskanen ja Atso Lehtinen sekä hyökkääjät Santtu Hakanen ja Daniel Mäkiaho.