Forssan Palloseura on täydentänyt kokoonpanoaan juuri ennen uuden kauden alkua. FPS saa mieluisan ja kovan luokan paluumuuttajan riveihinsä, sillä Juhani Tamminen on allekirjoittanut FPS:n kanssa vuoden mittaisen sopimuksen. Tammisen lisäksi joukkueeseen liittyy nuori puolustajalupaus Christoffer Sedoff.

Olli Maansaaren loukkaannuttua FPS joutui kartoittamaan sentterimarkkinoita. Palloseuraa jo Suomi-sarjassa edustanut keskushyökkääjä Juhani Tamminen, 31, on tehnyt vuoden mittaisen sopimuksen FPS:n kanssa. Viime kaudella Itävallan Dornbirnerissä pelannut ja takaisin Keski-Eurooppaan mielinyt 190-senttinen Tamminen ei syksyn aikana löytänyt mieleistä seuraa, joten Tamminen tarttui FPS:n tarjoukseen tämän kauden osalta. Tammiselta löytyy vyöltään yli 100 peliä Liigaa kolmen kauden ajalta ja mies tuli tutuksi myös Mestis-yleisölle edustaen Rovaniemen Kiekkoa.

Puolustaja Christoffer Sedoff, 18, siirtyy FPS:aan kahden kuukauden mittaisella lainasopimuksella Red Deer Rebelsin joukkueesta, kunnes Kanadassa kausi alkaa. Alkusyksyn vasemmalta laukova ja 186-senttinen Sedoff on pelannut HIFK:n U20 SM-sarjajoukkueessa. Sedoff kuului myös Suomen U20-maajoukkueen leiriryhmään elokuussa Imatralla. Sedoff on varauskelpoinen NHL:aan tämän syksyn varaustilaisuudessa ja tullaankin luultavasti varaamaan kolmannella tai neljännellä kierroksella.

Tervetuloa, Tami ja Christoffer!