Jääkiekkoliitto päätti, että kaikki sen alaiset sarjat siirtyvät tauolle 02.12. – 31.12. väliselle ajalle. Liiton alaisiin sarjoihin kuuluu myös Mestis, joten FPS vetäytyy pidennettyyn joulutauon viettoon.

Joulukuun peruutetut pelit pyritään sijoittamaan keväälle 2021. Tarkoituksena on siis edelleen pelata mahdollisimman täysipainoinen runkosarja. Uusista pelipäivistä tiedotetaan joulukuun aikana. Palloseuralta peruuntuivat joulukuun osalta seuraavat ottelut:

02.12. FPS – K-Vantaa (siirretty ennen sarjan keskeyttämistä)
04.12. FPS – TUTO Hockey (siirretty ennen sarjan keskeyttämistä)
05.12. TUTO Hockey – FPS
09.12. FPS – KOOVEE
16.12. KOOVEE – FPS
19.12. FPS – Peliitat
29.12. TUTO Hockey – FPS
30.12. FPS – TUTO Hockey

KIITOS VUODESTA 2020

Forssan Palloseuran puheenjohtaja Juha-Matti Vuorela haluaa kiittää kannattajia ja yhteistyökumppaneita vuodesta 2020:

”FPS:n paluu Mestikseen on ollut iso prosessi organisaatiolle tällaisessa maailman tilanteessa ja haluammekin tässä vaiheessa kiittää matkassa mukana olleita tahoja, kuten yhteistyökumppanit ja kannattajat. Yhteistyökumppaneita on tarttunut matkaan mukaan kiitettävästi ja kaikille on ollut selvää, että kausi voi tuoda tullessaan odottamattomia käänteitä. Kannattajat eivät ole katsoneet ainoastaan tuloksellisesti joukkueemme esityksiä, vaan ovat ottaneet joukkueen esitykset erittäin positiivisesti vastaan. Olisimme toki toivoneet 13 vuoden tauon jälkeen näkevämme Forssan jäähallin äärimmillään täynnä väkeä Mestis-otteluissa, mutta rajoituksien ja poikkeusjärjestelyiden vuoksi emme ole saaneet haluamaamme massaa liikkeelle. Kuitenkin olemme positiivisesti sarjan kotiotteluiden katsojakeskiarvojen vertailussa viidennellä sijalla ja ihmiset seuraavat myös meitä kiitettävästi Ruutu+ palvelun välityksellä.

Toivomme organisaatiomme puolesta, että kevätkausi saadaan käyntiin mahdollisimman nopeasti vuoden vaihtumisen jälkeen ja paluu normaaliin arkeen olisi vastassa mahdollisimman pian. Toivomme kaikille nyt terveyttä ja jaksamista vellovan tilanteen takia.

Henkilökohtaisesti haluan vielä kiittää koko organisaatiota venymiskyvystä poikkeusoloissa järjestetyissä ottelutapahtumissa. Tämä on ollut iso haaste jo ilman koronapandemiaa, mutta nyt on näytetty miten olemme pystyneet luomaan hienoja ottelutapahtumia turvallisesti. Lisäksi suuri kiitos joukkueelle ja valmennukselle, joka illasta toiseen on taistellut kunniakkaasti ja hyvällä ilmeellä jatkanut toimintaansa, vaikka epäselvyys huomisesta on ollut kokoajan läsnä.”

VIIDEN VALTIN OHJEISTUKSELLA JOULUKUUHUN

Vaikka pelit ovat tauolla, muistetaan noudattaa THL:n viittä valttia taistelussa koronavirusta vastaan:

1) Jos saat oireita, mene koronatestiin ja pysy muuten kotona.
2) Pidä ainakin 1–2 metrin etäisyys muihin ihmisiin.
3) Huolehdi käsi- ja yskimishygieniasta.
4) Käytä kasvomaskia, kun et voi pitää etäisyyttä.
5) Lataa Koronavilkku-sovellus.

Lue lisää THL:n kotisivuilta.