Forssan Palloseuran kausikortit kaudelle 2021-2022 ovat nyt tilattavissa! Hanki omasi ja näe kaikki FPS:n jääkiekon Suomen Cupin sekä Mestiksen runkosarjan kotiottelut hintaan 199 €! Viime kauden kausikortin omistajat saavat alkavan kauden kausikortista 50 euron arvoisen edun!

Kausikortit ovat tilattavissa IdeaTicket -lippuvarauspalvelussa. Täytä tilauslomake IdeaTicketin ohjeistuksen mukaisesti ja viimeistele tilauksesi verkkomaksulla. (HUOM. Vanhan kausikorttisi sarjanumero löytyy QR-koodin alapuolelta.)

Siirry tilaamaan TÄSTÄ!

Kausikorttien noutopäivistä sekä mahdollisista muista toimitustavoista tiedotamme erikseen myöhemmin.

Mikäli verkkomaksaminen ei syystä tai toisesta onnistu, ole yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen: toimisto(at)forssanpalloseura.fi. HUOM! Kausikortteja hankittavissa nyt myös puhelimitse numerosta 040 961 0031. Puhelimitse kausikortin tilaaminen onnistuu aina tiistaista torstaihin klo 10:00 – 14:00 välisenä aikana.

Nyt ostohousut jalkaan ja juhannuksen viettoon!