Forssan Palloseuran 22-23 Mestis miehistön kokoaminen jatkuu, Urheilutoimenjohtaja Timo Willman tiedotti seuraavat sopimukset

Puolustuksessa jatkaa Joona Tala. Juuri 26-vuotta täyttänyt Laitilan Jyskeen kasvatti Joona Tala aloittaa Forssassa kuudennen kautensa. Lisäksi hän oli yhtenä kautena Forssassa lainalla TuTo Hockeyn sopimuspelaajana. Päättyneellä kaudella Joona Tala teki pisteet 1+5 ja tehotilasto näytti uran parasta lukemaa, +5. Lisäksi playoff otteluissa kertyi plakkariin 2 syöttöpistettä, tehotilasto oli +1. Vihreäpaidoissa Joona on esiintynyt runkosarjassa 179 kertaa ja jatkopeleissä 31 kertaa.

”Mukava jatkaa tutussa ympäristössä. Parannettavaa jäi tulevaan kauteen henkilökohtaisesti ja tottakai joukkueenakin se mitali kelpaisi. Viime kauden lopulla oli jo hyvä meno hallissa, toivottavasti ihmiset löytää runkosarjassakin hallille!” kommentoi Joona Tala tuoreeltaan uutta sopimustaan! Onnittelut jatkosopimuksesta Joona ja tsemppiä uuteen kauteen!

Hyökkäykseen saamme vahvistusta Kalajoen suunnalta josta Forssaan siirtyy rightilta laukova hyökkääjä Konsta Keteli. Keteli sijoittautui Suomi-sarjan pistepörssissä hienosti toiseksi pistein 15+29 (26 ottelua) , lisäksi playoffissa syntyi tehot 6+5( 7 ottelua) . Ähtärin Kiekko-Haukkojen kasvatti on pelannut suurimmaksi osaksi juniori vuotensa JyP paidassa josta siirtyi Mestikseen KeuPa HT paitaan kahdeksi kaudeksi. KeuPa HT:n paidassa Keteli pelasi playoffit mukaan lukien 75 ottelua tehoin 10+16. Päättyneellä kaudella Keteli kävi pelaamassa lainapelaajana Hermeksessä ja IPK:ssa yhteensä 5 ottelua tehoin 1+2.

Palloseuran Mediaryhmän Sometiimi onnistui saamaan Konstaan yhteyden ja kyseli vähän kuulumisia!
”-Odotan mielenkiinnolla ensi kautta ja pelejä ja arkea Forssassa. Kuullut seurasta ja kaupungista hyvää ja tuli mahdollisuus päästä Forssaan niin oli helppo valinta.
-Ensi kauden odotuksia että tietenkin päästäisiin mahdollisimman pitkälle joukkueena. Kehittyä pelaajana ja ottaa seuraava steppi uralla eteenpäin.
– Kaikille kannattajille hyvää kesää ja nähdään syksyllä hallilla!”
Tervetuloa Forssaan Konsta!

Joona Talan kuva: Kari Vahaniitty