kuva: Fredrik Skog Brightphoto

Palloseuran joukkueen rakennustyö kohti kautta 23-24 jatkuu, Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa uudesta pelaajasta kun kokenut Miro Lehtimäki liittyy Vihreäpaitoihin.

26-vuotiaalta Lehtimäestä voidaan odottaa ratkaisupelaajaa, kokemusta löytyy Liigapeleistä Sportin paidasta, Mestistä Miro Lehtimäki on pelannut RoKi:n, Hermeksen ja KeuPa HT:n väreissä. Lehtimäki laukoo rightin puolelta ja kokonsa puolesta haasteellinen vastustajan puolustajille, pituutta on 189 cm ja painoa 90 kg.

Panelian Raikkaan kasvatti Miro Lehtimäki siirtyi kilpaikäluokkien kynnyksellä Porin Ässiin. Porista matka jatkui pariksi kaudeksi Pohjois-Amerikkaan. Sieltä palattuaan Lehtimäki liittyi Vaasan Sportin U20 miehistöön, josta nousi Sportin Liiga miehistöön. Hermeksessä lainalla ollessaan Lehtimäki teki 21 otteluun 24 pistettä (14+10). Viimeiset kaksi kautta Lehtimäki on pelannut ruotsin HockeyEttanissa, ensin Visbyssä ja päättyneen kauden IF Troja-Ljungbyssä.

UTJ Mikko Aho kommentoi uutta hankintaa: Olemme tyytyväisiä saadessamme Lehtimäki osaksi joukkuetta. Miro tulee tuomaan hyökkäykseen tehokkuutta ja voimaa. Samalla haluamme myös Forssan palvelevan Miroa hänen urallaan.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Miro Lehtimäen ja kyseli kuulumisia!  Innolla odotan tuloa Forssaan tapaamaan muut pelaajat ja aloittamaan hommat ensikautta varten, hyvää kesää kaikille ja nähdään hallilla!

Tervetuloa Forssaan Miro!

Miro Lehtimäki ELITEPROSPECTS