kuvat: Kari Vahaniitty

Palloseura jatkaa Mestis joukkueen kokoamista, tällä kertaa Urheilutoimenjohtaja Timo Willman ilmoitti viidestä sopimuksesta!

Palloseuran puolustukseen liittyy uutena pelaajana Kasperi Lehtonen, joka viime kaudella edusti HPK:ta U20 SM-sarjassa. Rightin puolelta laukova Lehtonen on JyP kasvatti joka HPK:n lisäksi on pelannut nuorten pääsarjaa myös KalPa:ssa.

-Kasperi Lehtosen vahvuudet ovat kiekollisessa pelissä ja ylivoimalla. Oli lähellä liigasopimusta jo tulevalle kaudelle, ensimmäinen kausi miesten tasolla ja FPS:lla on odotukset rightin puolustajasta ylivoimalle kommentoi Timo Willman uutta puolustajaa.

Someosasto tavoitti Kasperin tuoreeltaan sopimuksen tiedottamisen jälkeen ja sai häneltä kommentit!  Hyvältä tuntuu päästä Forssaan. Viimekaudella hieman toimintaa seurailinkin ja hyvältä se näyttikin. Myöskin vain hyvää kuullut joten ei ollut vaikea valinta tulla Forssaan. Odotuksia ensikaudelle olisi toki saada joukkueella hyvä menestys ja kehittyä itse pelaajana vielä lisää. Toivottavasti kannatus osastokin on innoissaan uuden kauden alusta. Nähdään hallilla!

Tervetuloa Forssaan Kasperi!

Palloseuran maalilla jatkaa vahvan debyyttikauden pelannut Eetu Nieminen. Eetu pelasi 24 ottelua torjuntaprosentin ollessa 89,4.

Hyvillä fiiliksillä kun jatkuu hommat täällä! Viime kaudesta jäi Forssasta hyvä maku, niin kivahan tästä on jatkaa. Ensi kaudella taas odotan, että päästään tavoittelemaan sitä kirkkainta, ja että pääsee hyvien jätkien kanssa taas hommiin. Mukavaa kesää kaikille ja nähdään syksyllä hallilla! Kommentoi Eetu Palloseuran Instagram tilillä.

Joona Vainio puolestaan pitää huolen että Palloseuran maalille ei pääse helpolla! Joona aloittaa Forssassa kuudennen kautensa ja on noussut vuosien saatossa valmentaja Asko Rantasen luottopeluriksi. Viime kaudella hän pelasi kaikki 52 runkosarja ottelua tehoin 2+11, playoff otteluita kertyi 10 joissa syntyi tehot 0+2.

Joonan kommentit: – Kiva jatkaa tutussa ja kehittävässä ympäristössä. Viime kausi osoitti jo sen mihin kovalla työllä on mahdollista päästä, joten kunhan pidetään laadukkaasta arjesta kiinni, niin eiköhän tulevastakin kaudesta saada vähintään yhtä hieno! Törmäillään hallilla!

Hyökkääjistä jatkosopimuksen tekivät tässä vaiheessa Miska Ronkainen ja Erkki Laiho.

Miska Ronkainen pelasi vahvaa kautta, mutta kevään sairastelu keskeytti kauden. Mukava juttu että Miska on jälleen harjoittelu kunnossa kohti tulevaa kautta! Miska ehti pelata 37 kamppailua tehoin 11+17.

Miska kommentoi Someryhmälle sopimustaan seuraavasti : –Hyvillä mielin jatkan Forssassa pelaamista hyvin joukkueena onnistuneen viimekauden jälkeen.
Odotuksia ensi kaudelle on tietenkin joukkueena taistella mitaleista ja henkilökohtaisesti kehittyä ja pelata paremmin kuin viime kaudella.
Loppuun faneille terveiset että sitten kun pelit alkaa niin sankoinjoukoin hallille kannustamaan vihreitä, nähdään siellä!

Tärkeä jatko Miskan ohella on myös vahva puolustava hyökkääjä Erkki Laiho. Erkki pelasi runkosarjassa 50 ottelua tehoin 2+15 ja tiukoissa pudotuspeleissä kaikki 14 ottelua tehoin 1+2. Erkki aloittaa Forssassa kolmannen kautensa.

Eki kommentoi jatkoaan Palloseuran someryhmän kyselyihin seuraavasti: Forssa on hyvä paikka pelata kiekkoa ja kehittyä, joten hyvällä mielellä jatkan green dangerissa. Viimekaudella saatiin jo kokea kuinka hienoa on pelata keväällä isoja pelejä ja tiedetään mitä se vaatii, niin eiköhän sitä kohti taas tähdätä tulevallakin sesongilla! Olisi hienoa saada taas alusta asti hyvin porukkaa hallille viihtymään, sekä tietenkin hyvää pöhinää Pub Makasiiniin. Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille tasapuolisesti, nähdään peleissä!

Onnittelut jatkosopimuksista ja tsemppiä alkavaan kauteen Eetu, Joona, Erkki ja Miska. Hienoa että jatkatte Vihreässä paidassa!

kuva: Kasperi Lehtosen lähettämä