kuva: Kari Vahaniitty

Palloseuran maalivahtiosasto jatkaa tutuilla nimillä myös kaudella 22-23. Petrus Lintonen sopi vuoden jatkosopimuksen  joten kaksikko Eetu Nieminen – Petrus Lintonen pysäyttää kiekot myös alkavalla kaudella.

Vahvan kauden Palloseuran maalilla pelannut Petrus pelasi viimekauden runkosarjassa 29 ottelua saldolla 13-9-7 torjuntaprosentin ollessa 90,4. Pudotuspeleissä Petrus pelasi kaikki 14 kamppailua saldolla 6-8 , torjuntaprosentti oli 91,0.

Petrus Lintonen vastaili Some-tiimin kysymyksiin hyvillä mielillä seuraavasti:

Vihreä sydän sykkii, ja mihinkä sitä rakkaasta kotikylän seurastaan lähtisi. Hienosti sujuneesta viime kaudesta jäi kuitenkin vähän hampaankoloon, mutta nyt tiedetään mitä menestyminen tässä sarjassa vaatii. Tärkeää muistaa pitää työhenkselit kireällä, sekä odotan yhteistyötä uuden mv-valmennuksen parissa. Pientä vaihtuvuutta joukkueeseen tulee, mutta joukkueesta saadaan ensi kaudeksikin yllätysvalmis, sekä iskukykyinen joukkue.

Pientä kiekkobuumia saimme luotua viime kaudella Forssaan, ja toivon, että myös tulevalla kaudella ihmiset tulevat seuraamaan edesottamuksiamme kauden alusta lähtien. Joten ei muuta kuin kausikorttikaupoille!

Ps. Nollapeli aina, kun yli 1000 ihmistä katsomossa!

Onnittelut Petu jatkosopimuksesta ja Tsemppiä alkavaan kauteen!

Petun vihjaamaa vaihtuvuutta on tulossa, sillä nyt jo selvää että Paavo Tyni jatkaa uraansa Rovaniemellä RoKi Hockeyn riveissä. Karri Forsblom siirtyy Ranskaan Atlannin rannalle Bordeauxin riveihin ja Leevi Kannisto jatkaa Mestiksessä Heinolan Peliittojen riveissä. Julius Grönroos siirtyy sarjaa alemmas pelaamaan Porvoon Huntersiin.  Lisäksi HPK:sta lainapelaajina useasti Forssassa olleet Atso Lehtinen ja Valtteri Suni ovat tehneet sopimukset muihin Mestis seuroihin.  Lehtinen jatkaa uraansa Kiekko-Vantaassa ja Suni Rovaniemellä.

Toivotamme kaikille tsemppiä uusiin haasteisiin ja Isot kiitokset panoksesta Vihreässä paidassa!