Suomen Cup jatkui Palloseuran osalta Porvoossa, jossa kohdattiin takavuosilta tuttu Hunters. Ottelun ainoa maali nähtiin vasta voittomaalikilpailussa, jossa FPS:n Totte Moberg löysi eron joukkueiden välille.

Avauserää Palloseura hallitsi, mutta Mikko Lahtelan tolppalaukausta lähemmäs ei päästy, joten ensimmäiselle erätauolle lähdettiin maalittomassa 0-0 tilanteessa. Palloseura joutui hallinnastaan huolimatta kahdesti alivoimalle, kun ensin Joonas Uimonen ja myöhemmin Paavo Tyni istuivat pienen rangaistuksen. Alivoimista huolimatta Petrus Lintonen torjui erässä vain kahdesti. Huntersin maalilla Lari Kukkohovi torjui avauserässä 12 kertaa. Palloseura koki avauserässä takaiskun, kun kapteeni Anssi Rantanen joutui poistumaan pukuhuoneeseen kesken erän loukattuaan itseään kulmaväännössä.

Toinen erä jatkui Palloseuran painostuksella. Viidennellä minuutilla Joona Vainio laukoi hyvin siniviivalta, mutta jälleen tolppaan. Hetkeä myöhemmin Palloseuralla oli taas hieno maalipaikka, mutta puolustaja Lassi Peltola laukoi 2 vs 1-hyökkäyksen päätteeksi ohi. Topi Hägg joutui kiinnipitämisestä jäähylle ja Hunters hyökkäsi ylivoimalla vaarallisesti, mutta Petrus Lintonen torjui hienosti. Erän loppupuoli oli lähes Huntersin päädyssä pelaamista, mutta kiekkoa ei saatu ohi toisessa erässä 16 kertaa torjuneen Lari Kukkohovin. Petrus Lintonen torjui toisessa erässä 3 kertaa. Erän viimeisellä minuutilla Huntersin Sampo Kettunen rikkoi maalille pyrkinyttä Joona Vainiota ja joutui jäähylle, joka jatkui kolmanteen erään.

Kolmas erä oli melko totaalista Palloseuran hallintaa, mutta Lari Kukkohovi torjui 20 kertaa ja piti maalinsa puhtaana. Petrus Lintonen torjui kolmannessa erässä 2 kertaa. Petulle kertyi koko ottelussa 9 torjuntaa.

Jatkoajan aluksi Otto Niemisellä oli loistopaikka, mutta koko ottelussa 51 kertaa torjunut Lari Kukkohovi venyi hienoon torjuntaan.

Voittomaalikilpailu pysyi myös maalittomana ensimmäiset 5 paria, kunnes kuudennessa parissa Totte Moberg veivasi vihdoin kiekon ohi Kukkohovin ja ratkaisi ottelun Palloseuran eduksi. Palloseura jatkaa Suomen Cupissa puolivälieriin eli kahdeksan parhaan joukkoon.