Mestis jatkui jälleen keskiviikkoiltana kun Palloseura sai vieraakseen TUTO Hockeyn Turusta.

Palloseura tuli heti ensimmäisessä vaihdossa vaarallisesti , Juhani Tamminen syötti ja Teemu Karjalainen laukoi mutta ilman tulosta.
Palloseuran nelosketju loi heti ensimmäisessä vaihdossaan parikin paikkaa kun ensin Totte Moberg laukoi pienestä kulmasta ja myöhemmin oli Topi Hägg huippupaikassa mutta Kari Piiroinen TUTO maalilla selvitti molemmat tilanteet.
Palloseura joutui alivoimalle ajassa 6:10 kun Paul Manushin takakarvasi turhan ärhäkkäästi ja passitettiin koukkaamisesta jäähyboksiin. Alivoima kestettiin ja jäähyn jälkeen Manushin punnersi vahvasti maalille, ainoastaan viimeistely jäi puuttumaan.
Erän puolivälin jälkeen TUTO kehitteli vaarallisen tilanteen, Jonne Jantunen laukoi ja veto kilautti tolppaa.
Nelisen minuutti ennen eräsummeria Palloseura hyvän tilanteen mutta TUTO kapteeni Jere Karlsson blokkasi Janne Jokisen vedon.
TUTO otti 0-1 johdon kun alkoi erän viimeinen minuutti , Valtteri Virtanen laukoi terävän lämärin takakulmaan ohi Petrus Lintosen.
Maalin jälkeen Eetu Moberg pääsi vielä maalipaikkaan muttei saanut kiekkoa verkkoon joten avauserä vieraille 0-1.

Toisen erän alkuun TUTO pyöritti Palloseuran heikon purun jälkeen pari minuuttia mutta tästä onneksi selvittiin. Miska Ronkainen pääsi vastaiskuun mutta laukoi Piiroisen syliin.
TUTO joutui alivoimalle kun Valtteri Ilomäki kaatoi läpipyrkineen Paul Manushinin. Samalla TUTO joutui vaihtamaan maalille Waltteri Urpolahden joka pelasi nelisen minuuttia kun Piiroisen varusteita korjailtiin vaihtopenkillä.
Ylivoima ei oikein käynnistynyt , sensijaan alivoimalla TUTO meni 0-2 johtoon kun Roope Kallion veto upposi Petrus Lintosen kainalosta verkkoon ajassa 25:25.
Erän puolivälissä Palloseura hyökkäsi hyvin ja Aleksi Karlsson laukoi terävästi mutta yläriman kautta yli.
Palloseuran uusi ylivoima alkoi ajassa 33:09 kun Aleksi Poikola kampesi Teemu Karjalaisen nurin. Ylivoima oli edellistä parempi mutta ei tuottanut toivottua lopputulosta.
Jäähyn jälkeen TUTO hyökkäsi vaarallisesti mutta Petrus Lintonen torjui Elias Karvosen vedon.
Karlsson ja Jyri Waajakoski pääsivät melko hyvään maalipaikkaan pari minuuttia ennen taukoa, Piiroinen onnistui kuitenkin peittämään tilanteen. Viimeisellä minuutilla Elias Karvonen joutui jäähylle jota jäi vielä reilusti kolmanteen erään joten Palloseuralle oli heti erän alkuun hyvä mahdollisuus tavoittaa Turkulaisten 0-2 johtoa.

Erän alun yv ei vaarallisia tilanteita tarjoillut, aivan lopussa Totte Moberg laukoi terävästi mutta Piiroinen torjui patjallaan. TUTO pelasi pitkiä hyökkäyksiä, kiekon siirtelyä aikaa kuluttaen. Palloseura ei kovinkaaan vaarallisille paikoille päässeet. Ylivoimaakin päästiin kokeilemaan illan neljännen kerran kun Elias Karvonen kolhi Erkki Laihoa korkealla mailalla, ylivoima oli kohtuullista ja Laiho sekä Teemu Karjalainen laukoivat terävästi, kuitenkin nolla säilyi maalisarakkeessa. Kolmannen erän puolivälissä Janne Jokinen petasi Karri Forsblomille hyvän laukaisupaikka mutta veto suuntautui päin Kari Piiroista. Kolmas erä tarjosi myös pientä nokkapokkaa kun Turkulaisten Mac Hollowell ja Eetu Moberg vähän jähisivät kulmassa, TUTO pääsi tilanteessa ylivoimalle koska Eetu Moberg sai 2+2 minuuttisen. Palloseuran paras osa-alue tänään oli alivoimapeli, molemmat alivoimat kestettiin tyylikkäästi. Alivoiman jälkeen Janne Jokinen karkasi läpiajoon mutta eipä onnistunut maalinteossa. Pirteästi pelannut Paul Manushin nousi avauserän tavoin maalille viitisen minuuttia ennen täyttä aikaa mutta viimeistely ei tänään(kään) onnistunut.

Lopussa Palloseura otti Petrus Lintosen pois maaliltaan jo reilut pari minuuttia ennen loppua. TUTO heitteli pitkiä mutta ei osunut tyhjiin. Palloseura haki maalia sitkeästi loppuun saakka mutta palkintoa ei tullut vaan pisteet lähtivät Turkuun numeroin 0-2.