Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa kolmesta uudesta sopimuksesta Palloseuran kauden 23-24 joukkueeseen! Viime kauden FoPS U20 joukkueessa pelanneet Konsta Nurmi, Santtu Rantanen ja Jalmari Mäkelä liittyvät sopimuspelaajien joukkoon.

20-vuotias puolustaja Konsta Nurmi nähtiin edustusjoukkueessa jo viime kaudella runkosarjassa kahdessa ottelussa, sekä neljässä karsintasarjan ottelussa. Huittisista kotoisin oleva Nurmi on Lauttakylän Lujan kasvatti, joka pelasi U16 ikäluokassa Lukon paidassa josta siirtyi Vammalan Palloseuraan, siellä hän aloitti kauden 21-22, mutta siirtyi kesken kauden Ilveksen U20 SM-sarja miehistöön jossa aloitti myös kauden 22-23 kunnes siirtyi FoPS U20 miehistöön. FoPS paidassa 175 cm pituinen / 79 kiloinen leftiltä laukova Nurmi pelasi 35 ottelua ja teki puolustajalle mukavat pisteet 12+15.

Palloseuran instagram tiimi tavoitti Konstan: Hienoo päästä pelaa isojen poikien pelejä ja into piukeena odotan tulevaa kautta. Hallilla nähdään!

Konsta Nurmi ELITEPROSPECTS

ONNITTELUT SOPIMUKSESTA KONSTA!

Sopimuspelaajien joukkoon liittyy myös FoPS U20 joukkueen viime kauden kapteeni, hyökkääjä Santtu Rantanen. Santulla on myös Mestis kokemusta kolmen ottelun verran, toissa kaudella debyytti ja viime kaudella pari ottelua. Santtu on koko jääkiekkouransa edustanut FoPS Junioreita. Viime kaudella U20 joukkueessa hän pelasi 28 ottelua, joissa syntyi 27 pistettä (10+17). Lokakuussa 21-v. täyttävä Santtu laukoo leftin puolelta ja on 179 cm pitkä ja painaa noin 82 kg

Palloseuran instagram tiimi tavoitti Santun: Hieno fiilis edariin mukaan pääsemisestä, lähdetään vetämään hyvä kesä alle ja syksyllä kamppailemaan paikasta kokoonpanossa. Hyvää kesää kaikille ja nähdään hallilla!

Santtu Rantanen ELITEPROSPECTS

ONNITTELUT SOPIMUKSESTA SANTTU!

Kolmas uusi sopimuspelaaja on vuonna 2004 syntynyt hyökkääjä Jalmari Mäkelä. Mäkelä on Loimaan Rocketsin kasvatti joka siirtyi U16 ikäluokassa TuTo:on. Hän on  edustanut junioreissa myös TPS:aa sekä U20 Sm-sarjassa Kokkolan Hermestä. Forssaan kaudeksi 22-23 siirtynyt Jalmari Mäkelä pelasi U20 joukkueessa 37 ottelua joissa syntyivät mainiot pisteet 23+35=58. Leftin puolelta laukovan Mäkelän mitat ovat 183 cm / 82 cm.

Palloseuran instagram tiimi tavoitti myös Jalmarin: Mahtavaa päästä pelaamaan miesten pelejä ja innolla odotan tulevaa kautta! Hyvää kesää ja nähdään hallilla!

Jalmari Mäkelä ELITEPROSPECTS

ONNITTELUT SOPIMUKSESTA JALMARI!