kuva: Timo Savela

Palloseuran joukkueen rakentaminen kohti kautta 23-24 jatkuu tiiviillä tahdilla. Uusin kiinnitys Vihreäpaitoihin on hyökkääjä Justus Ojala.

Vuonna 2002 syntynyt, syksyllä 21-v täyttävä Justus Ojala siirtyy Palloseuraan HPK:n U20 miehistöstä, jonka kapteenina hän toimi menneen kauden. Ojala pelasi kaudella 22-23 Kerhon nuorissa U20 SM-sarjassa 36 ottelua tehoin 15+12. Hattulassa syntynyt Ojala pelasi kilpaikäluokat HPK:n riveissä, viimeiset kolme kautta U20 miehistössä. Jääkiekkouransa hän aloitti Hauhon Sisussa. Ojala on 182 senttinen, noin 77 kg ja laukoo rightin puolelta.

Justus kommentoi Forssaan tuloa Palloseuran Instagram tiimille näin: Hieno päästä pelaamaan miesten pelejä Forssaan ja toivottavasti nähdään hallilla syksyllä!

Justus Ojala ELITEPROSPECTS

TERVETULOA FORSSAAN JUSTUS!