Palloseuran runkosarjan viimeinen viikko alkoi Imatran vierailulla.

Heti ensimmäisellä minuutilla Ketterän kultakypärä Samu Tuomaala karkasi läpi, Eetu Nieminen oli hyvin tilanteessa mukana ja torjui.
Ensimmäisen minuutin lopulla Zack Malik kiinnipitämisestä jäähyn, mutta samaan aikaan jäähylle lähti myös Ketterän Roope Turunen jonka jäähyn syy oli sukeltaminen.
Tilanteet olivat melko tiukassa, Tuomaalan veto aiheutti hieman vaikeuksia Eetu Niemiselle, mutta tästä tilanteesta selvittiin.
Ketterä onnistui avaamaan maalitilin ajassa 15:49. Yegor Chizhikov tavoitti maalin edustalta Henry Karjalaisen joka onnistui sijoittamaan kiekon ohi avauserässä 8 kertaa torjuneen Eetu Niemisen. Isäntien maalilla Santeri Lipiäinen selvisi kahdella torjunnalla.

Toisen erän Palloseura aloitti avauserää paremmin ja onnistui kehittelemään pari tilannetta Santeri Lipiäisen vartioimalle maalille. Erän ensimmäisen maalin teki kuitenkin erän kolmannella kotijoukkueen Mikko Haaparanta joka nousi maalin takaa maalille ja laukoi terävän kääntölaukauksen ohi Eetu Niemisen.
Miku Ronkainen karkasi hetkeä myöhemmin läpi, mutta kiekko pyörähti pois lavasta juuri kun se piti nostaa verkkoon.
Ketterä meni 3-0 Jesse Liuksialan vedolla, Janne Kettunen taisteli kiekon kulmassa ja näki laukaisusektorille nousseen Liuksialan ajassa 26:15.
Palloseurakin vieraili Ketterän maalilla , mm. Topi Hägg oli maalipaikassa. Kotijoukkue käytti paikkansa tehokkaasti, Roope Turunen laukoi takapatjaan ja Samu Tuomaala iski reboubdista numeroiksi 4-0 ajassa 30:58.
Erän viimeisellä minuutilla Miku Ronkainen pääsi toisen kerran läpi, mutta nosti yli. Toiseen päätyyn sen sijaan syntyi vielä pari sekuntia ennen loppua maali kun ensin Valtteri Jeskanen nosti maalille ja Aleksi Akkila viimeisteli tilanteeksi 5-0.
Toisessa erässä Eetu Nieminen torjui 8 kertaa ja Santeri Lipiäinen 9 kertaa.

Kolmannen erän kolmannella minuutilla Palloseura pääsi ylivoimalle kun Joona Lankinen murjoi poikittaisella mailalla Totte Mobergia. Tämä ylivoima ei tuottanut tulosta, mutta perään saatiin uusi paikka Janne Kettusen kampitusjäähyn myötä. Erkki Laiho osui tolppaan mutta tulosta ei syntynyt.
Myös Ketterä pääsi yv.lle ,kun Veikka Kärjä joutui estämisestä jäähylle, ja onnistui iskemään kuudennen maalinsa. Maalintekijänä Jere Vertanen ajassa 48:42.
Ketterä sai uuden yv:n kun Mika Huhtasalo sai 2+2 minuuttia rangaistuksia ajassa 51:50. Palloseuran alivoima kesti neljän minuutin alivoiman.
Lopussa Ketterä piti huolen että 14 kertaa torjuneen Santeri Lipiäisen nolla säilyi. Siinä sivussa Samu Tuomaala pääsi terävällä rannevedolla laukomaan viimeisellä minuutilla loppunumeroiksi 7-0.
Eetu Nieminen joutui kolmannessa erässä torjumaan 11 kertaa ja koko ottelussa kertyi 28 torjuntaa.