Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa kolmesta uudesta pelaajasopimuksesta. Uusina pelaajina Palloseuraan saapuvat Tsekkipuolustaja Jakub Michalek sekä hyökkääjät Risto Saarinen ja Otto Pasonen.

Jakub Michalek, joka täyttää 23-vuotta toukokuun lopulla, on 179 cm / 77 kiloinen rightin puolelta laukova puolustaja jolla on kokemusta Tsekin pääsarjasta HC Ocelári Trinec joukkueen riveissä kaudella 21-22, samalla kaudella Jakub pelasi saman joukkueen riveissä myös CHL liigaa pari ottelua. Trinecin naapurikaupunki Frydek-Mistekistä kotoisin oleva Jakub on pelannut junioreina sekä HC Frydek-Mistekissa että HC Ocelári Trinecissa. Tsekin kakkosliigasta kokemusta löytyy neljän kauden ajan pääasiassa HC Frydek-Mistekin riveistä. Kaudella 22-23 Jakub Michalek pelasi myös Slovakian 2-liigassa joukkueenaan HK Spartak Dubnika.

Jakub Michalek on pelannut juniorivuosinaan myös Michal Kvasnican kanssa samassa joukkueessa.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Jakub Michalekin aamulenkiltä ja Jakub kommentoi näin: I’m excited and really happy to play for Forssa next year, we are going to be a strong team for sure and i can’t wait to meet you all guys. Enjoy summer and see you soon!

”Olen innoissani ja todella iloinen voidessani pelata Forssassa ensi kaudella, meistä tulee varmasti vahva joukkue, enkä malta odottaa, että pääsen tapaamaan teidät kaikki. Nauttikaa kesästä ja nähdään pian!”

Jakub Michalek ELITEPROSPECTS

WELCOME TO FORSSA , JAKUB!

Hyökkääjä Risto Saarinen saapuu Forssaan Heinolan Peliitoista, jonka riveissä hän on pelannut edelliset puolitoista kautta. Päättyneellä kaudella otteluita kertyi runkosarjassa 45, joissa syntyivät tehot 4+7. Kahdessa karsintaottelussa Nokian Pyryä vastaan Risto laukoi yhden maalin. Raumalta kotoisin oleva Risto Saarinen on 179cm / 74 kiloinen rightin puolelta laukova sentteri joka täyttää marraskuussa 23-vuotta. Juniorivuodet kuluivat pitkälti Rauman Lukon paidassa, josta siirtyi kaudella 19-20 Tampereen Ilveksen U20 joukkueeseen, siellä vietetyn kauden jälkeen Risto siirtyi vielä ennen Heinolaan menoaan TUTO Hockeyn U20 joukkueeseen puoleksitoista kaudeksi.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Riston joka kommentoi näin : Hyvä fiilis Forssaan tulosta! Innolla ja mielenkiinnolla odotan kauden alkua! Hyvää kesää ja nähdään hallilla!

Risto Saarinen ELITEPROSPECTS

TERVETULOA FORSSAAN RISTO!

Kolmas uusi pelaaja on 21-vuotias Tampereelta kotoisin oleva Otto Pasonen. Leftiltä laukova Otto on 188 cm pituinen ja painoa on noin 90 kg. Kotikaupungissaan juniorivuosina Otto ehti edustaa Tapparaa, Ilvestä ja KOOVEE:ta kunnes siirtyi kaudeksi 22-23 Kouvolaan KooKoo:n U20 joukkueeseen, jossa sentterinä pelannut Otto pelasi 42 ottelua tehoin 10+15. Lisäksi neljässä playoff ottelussa Otto teki pisteet 1+2.

Otto Pasonen ELITEPROSPECTS

TERVETULOA FORSSAAN OTTO!