Palloseuralle alkanut viikko on todellinen härkäviikko. Neljässä päivässä kolme matsia, sillä otteluita on tiistaina, torstaina ja perjantaina.

KOOVEE – FPS 21.2 klo 18.30 Hakametsän Jäähalli, Tampere CMore Sport

Tiistaina on vuorossa viikon ainoa vierasottelu, jolloin Kivistön Bussi kuljettaa Vihreäpaidat , Hakametsään, Tampereelle.

KOOVEE 5 edellistä ottelua ja tuleva

KOOVEE – K-Espoo 3-4 (ja)
KOOVEE – Hokki  5-3
HK Zemgale – KOOVEE 5-1
HK Zemgale – KOOVEE 1-3
KOOVEE – Ketterä 1-5

KOOVEE  3 parasta pistemiestä

Okko Kangasniemi 9+29=38
Samu Markkula 13+20=33
Santtu Hakanen 11+20=31

Samu Pakarinen 90,97
Reima-Ville Roos 88,71

KOOVEE on koonnut 60 sarjapistettä jotka oikeuttavat sijaan 9. Joukkue on vahvasti menossa pudotuspelien Villi-kortti kierrokselle mukaan.
FPS ja KOOVEE ovat tällä kaudella kohdanneet sarjaotteluissa kaksi kertaa, Dynamo on voittanut molemmat kohtaamiset. Ensin Tampereella 5-3 ja viime kuussa Forssassa tarkalla puolustuspelillä 1-3.

FPS – Hermes 23.2 klo 18.30 Forssan Jäähalli

Torstain FPS – Hermes ottelu on koululaispeli johon on jaettu Jokioisten ja Tammelan koululaisille vapaalippuja. Ottakaa tämä huomioon, sillä parkkipaikalla saattaa olla ahdasta joten kannattaa varata hieman aikaa ja tulla aiemmin paikalle!

Torstaina Forssaan saapuu toisen kerran tällä kaudella Kokkolan Hermes. Edelliskerralla Palloseura johti ottelua 4-2, mutta Hermes kiri tasoihin ja vei voiton voittolaukauksilla 4-5. Kokkolassa Hermes voitti ensin 2-1 , mutta toisessa ottelussa Palloseura haki 2-3 jatkoaikavoiton Miku Ronkaisen toimiessa ratkaisijana.
Hermes on pelannut tasaisen varmasti läpi kauden ja miehittää sarjassa neljättä sijaa pistein 72.

Hermeksen edelliset 5 ottelua:

IPK – Hermes 4-3 (ja)
Hermes – K-Vantaa 2-5
K-Vantaa – Hermes 1-4
K-Espoo – Hermes 5-2
Hermes – Peliitat 8-0
Ennen Forssaan tuloa Hermes pelaa vielä keskiviikona Turussa TUTO Hockeyn vieraana.

Hermes parhaat pistenikkarit:

Aleksi Antti-Roiko 20+28=48
Eppu Karuvaara 15+21=36
Jonas Peterek 15+17=32

Kristian Tamminen 91,95
Jesse Haukka 90,70

FPS – KOOVEE 24.2 klo 18.30 Forssan Jäähalli

Viikon viimeiseen otteluun, joka pelataan perjantaina, Palloseura saa vieraakseen KOOVEE:n joka siis kohdataan kaksi kertaa tällä viikolla.

FPS 5 edellistä ottelua:

Peliitat – FPS 2-3
FPS – Ketterä 2-4
FPS – KeuPa HT 2-1
FPS – RoKi 1-3
KeuPa HT – FPS 7-4

Palloseuran parhaat pistemiehet:
Miku Ronkainen 12+23=35
Michal Kvasnica 17+16=33
Konsta Keteli 7+16=23

Eetu Nieminen 89,94
Petrus Lintonen 88,56

Palloseuran viime viikon ainoa ottelu oli Keuruulla jossa sattui sen verran kömmähdyksiä että kotijoukkue pääsi juhlimaan maaleja 7 kertaa. Ilonaiheena puolestaan oli 4 tehtyä maalia!

Päävalmentaja Asko Rantanen ennakoi viikkoa seuraavasti: 3 pelin viikko, vieraspeli KooVee ja 2 kotipeliä, matkustamista ei onneksi juuri ole. Päästään niin sanotusti asian ytimeen tällä viikolla. Tiukka 4 päivän rypistys
Ottelu/päivä kerralla eteen päin hyvällä energialla ja positiivisella mielellä!

Poissaolijat:

Veikka Kärjä (päivä kerrallaan)

Eppu Varjamo (viikko kerralla)
Miska Ronkainen ( kauden loppuun sivussa)

Kuva: Kari Vahaniitty

Teksti: Timppa