Kuva: Mestis / Peliitat

Palloseura jatkaa alkavan kauden Mestis-joukkueensa kokoamista. Elokuussa 22 vuotta täyttävä Joonas Uimonen saapuu Heinolan Peliitoista Forssaan.

Uimonen on HPK-kasvatti, joka viime kaudella pelasi Mestiksessä 33 ottelua tehoin 4+4. Jäähyminuutteja kertyi puolustajalle poikkeuksellisen vähän, vain 4 minuuttia! Lisäksi Uimosella on yhden ottelun kokemus CHL-liigasta Lahden Pelicansin paidassa. Ennen Heinolaan siirtymistään 189cm / 86 kg Uimonen edusti Hämeenlinnan Pallokerhoa Nuorten Liigassa neljän kauden ajan.

Myös hyökkäyspäähän saadaan lisää maalinteko voimaa, kun laituri Janne Jokinen liittyy sopimuspelaajien joukkoon. Jokinen on Uimosen tavoin HPK:n kasvatti. Jokinen on kolme edellistä kautta pelannut HPK:ssa Nuorten Liigaa. Viime kaudella Janne Jokinen jakoi joukkueensa maalikuninkuuden tehtyään 17 maalia. Toissa kaudella hän vieraili Lempäälässä kahden Mestis-ottelun verran lainassa. 178cm / 78kg Jokinen on saanut myös kunnian vetää nuorten Leijonien paidan päälleen 17 kertaa. Myös Jokinen on pelannut yhden ottelun CHL-liigassa, HPK:n paidassa viime kaudella.

Palloseuralla on nyt 21 sopimuspelaajaa. Sopimukset on kahden maalivahdin, kahdeksan puolustajan ja yhdentoista hyökkääjän kanssa.