Palloseura sai viikonlopun toiseen otteluunsa vastaansa hyvin sarjan aloittaneen Kiekko-Espoon.

Ottelun alku oli melkoista K-Espoon painostusta eikä Palloseura päässyt omasta pääsystä pois. Tuomas Aalto joutui venymään useasti kiekon eteen.
Palloseura pääsi ensimmäisen kerran laukomaan reilun 4 minuutin kohdalla kun Miska Ronkainen laukoi mutta Riku Lindroos torjui.
Palloseura pääsi ylivoimalle ajassa 5:42 kun Erno Happonen kaatoi Christoffer Sedoffin. Ylivoiman paras paikka oli Santtu Hakaselle joka pääsi laukomaan keskeltä mutta Lindroos selvitti.
K-Espoo otti 0-1 johdon pian rangaistuksen päättymisen jälkeen. Tuomas Aalto torjui ensin Kurt McLean ohjauksen mutta Anton Ollikainen oli ensimmäisenä irtokiekossa ja tuikkasi sen maaliin ajassa 8:24.
Palloseura joutui pari minuuttia alivoimalle kun Joonas Sillanpäälle tuomittiin korkeasta mailasta rangaistus, paras paikka pelattiin Ollikaiselle joka kuitenkin laukoi vapaasta paikasta ohi.
Palloseura sai erän loppupuolella painettua pelin vieraiden päätyyn mutta mitään supertilanteita ei pystytty luomaan. Aivan erän lopussa Miku Ronkainen laukoi keskeltä vaarallisesti mutta Lindroos kesti joten avauserän jälkeinen tilanne oli 0-1.

Palloseura aloitti toisen erän vahvasti, Erkki Laiho nousi hyvin maalille mutta ilman tulosta.
Hetkeä myöhemmin Juhani Tamminen murtautui maalipaikkaan mutta edelleen nolla säilyi. Palloseura voitti edelleen hyvin aloituksia ja Miku Ronkainen laukoi hyvin voitetun hyökkäyspään aloituksen jälkeen mutta päin Lindroosia. Pari minuuttia myöhemmin Karri Forsblom näytti osaamistaan ja haki laukaisupaikan näyttävillä harhautuksilla mutta maalitili pysyi edelleen nolllilla.

Palloseura joutui alivoimalle ajassa 32:13 kun Totte Moberg joutui jäähylle hyökkäyspään korkeasta mailasta, ylivoima pyöri näyttävästi mutta Tuomas Aalto napsi vedot tai sitten ne menivät ohi joten Palloseuran alivoima kesti jäähyn.
Kolmisen minuuttia ennen erätaukoa Joona Tala nousi hyvin pakin paikalta mutta rystynosto viuhui hieman ohi.
Erän viimeisellä minuutilla Palloseura painoi hyvin , Janne Jokinen pääsi yrittämään ja hetkeä myöhemmin Miku Ronkainen ohjasi vaarallisesti. K-Espoolle avautui kahdella nollaa vastaan tilanne kun Palloseuran puolustaja kompuroi mutta Emil Oksanen hukkasi ”varman” paikan. Aivan lopussa K-Espoon maalilla oli kova hässäkkä mutta kiekon mentävää koloa ei löytynyt joten kolmanteen erään lähdettiin vierasjohdossa 0-1.

Kolmannen erän alkupuolella Topi Hägg haki kovin tasoitusta ja pääsi pariin otteeseen kokeilemaan samassa vaihdossa mutta vedot suuntautuivat ohi.
Kesken Palloseuran takaa-ajon K-Espoo otti 0-2 johdon ajassa 49:33, vieraat katkoivat Palloseuran hyökkäykseen lähdön ja Leevi Lemberg pääsi keskeltä laukomaan takakulmaan.
Palloseura sai yv mahdollisuuden kun Anton Ollikainen passitettiin jäähylle ajassa hyökkäyspään kiinnipitämisestä ajassa 52:02. Ylivoima ei oikein pyörinyt ja jäähyn päättymisen jälkeen Christoffer Sedoff puolestaan joutui huitomisesta jäähylle ja vieraat pääsivät varmistelemaan johtoasemaansa ylivoimalla, lisämaaleja ei kuitenkaan syntynyt.
Palloseura haki kavennusta viimeisellä minuutilla ottamalla Tuomas Aallon pois maaliltaan, K-Espoon Erik Autiolle tuomittiin lisäksi jäähy ajassa 59:38 mutta kavennusta ei vaan syntynyt ja K-Espoon maalilla pelannut Riku Lindroos pääsi tuulettamaan kauden toista nollapeliään K-Espoon voittaessa 0-2.