Muiden Mestis joukkueiden tavoin koronan takia toistaiseksi keskeytetystä kaudesta kärsivä Forssan Palloseura kävi joulun molemmin puolin koko henkilöstöään koskevat yt-neuvottelut.

Lopullisen päätoksen asiasta tehnyt Palloseuran hallitus päätti keskiviikkoiltana että toimintaa jatketaan eikä lomautuksia ole tulossa ainakaan toistaiseksi.

-Meillä on isoja juttuja tulossa tammikuussa toteaa Palloseuran hallituksen varapuheenjohtaja Timo Tukia. Palloseuran 90-vuotis juhlavuosi on alkamassa ja organisaation yhtiöittäminen on pian tapetilla. Katsoimme että emme olisi lomautuksilla saavuttaneet merkittäviä säästöjä. Haemme säästöjä nyt muualta ja yritämme kehittää markkinointia. Tuomme myös uusia fanituotteita myyntiin lähiaikoina. Pelaajat ovat lisäksi lupautuneet mahdollisiin talkoisiin joten jos on tiedossa talkoita niin otamme niitä mielellään hoidettavaksi toteaa Tukia.

Harjoittelun jatkaminen takaa sen, että Palloseura on valmis pelaamaan heti kun viranomaisilta saadaan luvat.

Voit tukea Palloseuraa vielä FPS vs Covid19 kampanjassa ostamalla 15€ arvoisen tarran ja osallistut samalla arvontaan. Kampanja-aika on voimassa vuoden viimeiseen päivään, eli 31.12.2020 asti.  https://forssanpalloseura.fi/fps-vs-covid-19/

Joukkueen Kapteeni Anssi Rantanen kommentoi neuvotteluja seuraavasti: Erittäin hieno asia, että lomautuksilta vältyttiin ja päästään jatkamaan harjoittelua joukkueena. Neuvottelut sujuivat koko ajan hyvässä hengessä ja pyrittiin yhdessä miettimään ratkaisuja vaikeassa tilanteessa. Tilanne kuitenkin jatkuu hieman epävarmana, sillä pelien jatkumisesta ei ole tietoa, mutta siihen emme pysty vaikuttamaan. Keskitytään harjoittelemaan hyvin, siihen me pystymme vaikuttamaan. Tilanne on kuitenkin erittäin haastava ja kaikki tuki on nyt tärkeää! Pelaajisto kiittää yhteistyökumppaneita ja faneja kuluneesta vuodesta ensi vuodesta tehdään parempi!