FPS on tehnyt try-out-sopimuksen mielenkiintoisen paluumuuttajan kanssa. Kertaalleen jo luistimet naulaan ripustanut Teemu Karjalainen liittyy joukkueeseen ja Karjalaisen on tarkoitus pelata jo huomenna Tampereella KOOVEE:ta vastaan.

25-vuotias Karjalainen edusti Palloseuraa jo aiemmin Suomi-sarjassa kausina 2016-2018. Kaudella 2018-2019 mies nähtiin Kajajoella JHT:n riveissä. Taitava sentteri on kärsinyt urallaan lukuisista loukkaantumisista, mutta niistä huolimatta Karjalainen pelasi Suomi-sarjassa kaikilla kolmella kaudella yli piste per peli-tahdilla.

Karjalainen ehti jo viime kaudeksi solmia sopimuksen Palloseuran kanssa, mutta heti kauden 19-20 alussa kävi ilmi, ettei pelaaminen eikä treenaaminen ollut mahdollista työkiireiden vuoksi, joten sopimus purettiin yhteisymmärryksessä.

Palloseuran sentteriosasto on ollut Juhani Tammisenkin liityttyä joukkueeseen kapea, koska Olli Maansaaren kausi on nyt varmuudella alaraajavamman vuoksi ohi. Puolustuksesta Joonas Sillanpää on toistaiseksi sivussa kokoonpanosta miehen kärsiessä yläraajavammaa ja Sillanpään paluu kaukaloon nähtäneen vasta vuoden vaihteen jälkeen.