TUKIKAMPANJA ON PÄÄTTYNYT , KIITOS KAIKILLE SIIHEN OSALLISTUNEILLE!

Kohta kaksi vuotta kestänyt Covid-19 -pandemia ja siihen liittyvät rajoitustoimet vaikuttavat merkittävästi seuramme toimintaan. Tyhjässä hallissa pelaaminen ilman kannattajiemme tukea vaikuttaa ottelutapahtuman tunnelmaan ja yleisön puuttuminen aiheuttaa merkittävän loven talouteemme, sillä kauden aikainen toimintamme turvaa vahvasti ottelutuloihin.

Kaukalossa taisteleva joukkueemme on esittänyt loistavia otteita ja tavoitteena on menestyminen kevään playoff-peleissä.

Tautitilanteen ollessa nykyisen kaltainen lähiviikotkaan eivät ole tuomassa taloudelliseen tilanteeseen helpotusta. Nyt kaipaamme siis kannattajiemme ja yhteistyökumppaneidemme tukea kauden jatkamisen turvaamiseksi.

MUUT TUKIPAKETIT

Muu tuki
Mikäli olet kiinnostunut osoittamaan tukesi muulla tavoin, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: toimisto(at)forssanpalloseura.fi

HUOM. Käynnistämme loppukauden aikana myös joukkueen 90-vuotisjuhlakauden pelipaitojen huutokaupan, seuraa tiedotteitamme!

KAMPANJAN SÄÄNNÖT

• Arvonnan järjestää FPS Hockey Oy.
  • Arvontaan osallistuvat kaikki tukikampanjan aikana 17.1. – 15.2.2002 välillä osallistuneet henkilöt, jotka ovat tukeneet toimintaamme joko Playoff-kausikortti -tukipaketilla tai ”Katsomo täyteen” -tukilipulla.
  • Arvonta tapahtuu kampanjan päätyttyä helmikuussa 2022.
  • Voittajan nimi julkaistaan Forssan Palloseuran Facebook-sivulla.
  • Pelipaidan luovutus tapahtuu kauden päätyttyä voittajan kanssa yhdessä sovittavalla tavalla.