Palloseuran Urheilutoimenjohtaja Timo Willman tiedottaa jälleen kahdesta jatkosopimuksesta.

Puolustaja Samuli Virtanen, joka nousi viime kaudella yhdeksi johtavista puolustajista, jatkaa Palloseurassa. Kyseessä on Tammelassa syntyneelle Palloseuran omalle kasvatille jo kahdeksas kausi edustusjoukkueessa. Mestis otteluita on kahden viimeisen kauden aikana kertynyt runkosarjassa 67 ottelua ja lisäksi Samuli pelasi kaikki kevään 14 playoff ottelua. Luotettava puolustaja teki viime kaudella 2+3 pistettä runkosarjassa, tiukoissa playoffs otteluissa syntyi tehot 1+2.

Samuli kommentoi uutta sopimustaan Palloseuran Sometiimille seuraavasti: ”Hyvillä mielin jatketaan taas hommia vihreässä paidassa. Viime kaudella palkinto jäi lopulta pienestä kiinni, joten tulevalla kaudella tehdään hommat hieman paremmin, niin eiköhän se palkinto sieltä tule. Toivottavasti yleisö löytää heti syksystä sankoin joukoin hallille!”

Keskushyökkääjä Veikka Kärjä jatkaa myös. Kalajoelta lähtöisin oleva JHT kasvatti vakuutti tulokaskaudellaan valmennuksen kovalla työnteolla ja odotukset tulevalta kaudelta kovat. Veikka pukeutui runkosarjassa 34 kertaa Palloseuran paitaan ja teki näissä 4+2 tehot. Lisäksi hän pelasi 2 playoff ottelua tehoin 1+0. Maali syntyi kauden päättäneessä pronssiottelussa.

”Hyvillä mielin jatkan Vihreissä. Forssasta jäi paikkana ja joukkueena hyvä maku, joten oli helppoa päättää missä haluaa jatkaa. Odotukset kauteen ovat isot joukkueen osalta hyvän viime kauden jälkeen ja nelossijaa lähdetään parantamaan. Keväällä meininki hallissa oli hyvä joten toivottavasti ihmiset löytää jo syksystä lähtien hallille!” Kommentoi Veikka Palloseuran sometiimille lähettämässään viestissä.

kuvat: Kari Vahaniitty
”Veikka Kärjä tuulettaa maaleja jatkossakin Forssassa”
”Samuli Virtanen, puolustustuksen uusi isäntä?”