Palloseura vahvistuu Suomi-sarjan avauksen lähestyessä keskushyökkääjä Roni Ahosen solmittua sopimuksen Vihreäpaitojen kanssa.

Roni Ahonen on juuri 22 vuotta täyttänyt, leftin puolelta laukova sentteri. Ahonen edusti viime kaudella KOOVEE U20 joukkuetta U20 Mestiksessä pelaten 44 ottelua tehoin 12+30. Lisäksi hän oli kahdesti KOOVEE edustuksen mukana Mestiksessä.

Ahonen tuo isokokoisena (190cm, 89kg) kokoa Palloseuran keskikaistalle ja maalinedus vääntöihin.

Tervetuloa Forssaan Roni!

Roni Ahonen ELITEPROSPECTS

Lisäksi Palloseura on tehnyt sopimukset try-outilla olleiden puolustajien Timofei Dorofeyevin ja Kevin Reinsalun kanssa.

Timofei Dorofeyev ELITEPROSPECTS

Kevin Reinsalu ELITEPROSPECTS

Hyökkääjistä testissä olleista pelaajista Tatu Formisto ja Alexei Liniaev jatkavat Vihreäpaidoissa.

Tatu Formisto ELITEPROSPECTS

Alexei Liniaev ELITEPROSPECTS

Joona Nurmikko puolestaan nousee FoPS U20 joukkueesta edustukseen toiseksi maalivahdiksi.

Joona Nurmikko ELITEPROSPECTS

Tervetuloa Forssaan ja Palloseuran edustukseen kundit!