Palloseuran puolustukseen saapuu viimeksi Ruotsin 2-divisioonassa pelannut Henry Laukkanen.

Henry Laukkanen on USA.n Michiganissa Holt nimisessä kaupungissa 23.9-98 syntynyt puolustaja, jolla on sekä USA:n että Suomen kansalaisuus. Edelliset kaksi kautta Laukkanen on pelannut Ruotsin 2-divisioona Sollefteå HK:n paidassa. Viime kauden 34 ottelussa Henry Laukkanen teki 4+10 pistettä ja istui 16 min jäähyllä. Kaudella 22-23 Laukkanen teki 30.ssä ottelussa 3+7 pistettä. Ennen Ruotsiin siirtymistään Henry Laukkanen pelasi yliopistokiekkoilua ACHA liigan University Michigan Dearborn:issa yhteensä kolme kautta. Hänen mittansa ovat 185 cm / 84 kg.

Henry Laukkanen kommentoi Suomeen tuloaan Mediaryhmälle näin : Oikeesti haluun ensin kiittää FPS:n valmennus porrasta siitä että saan tämän mahdollisuuden tulla Suomeen pelaamaan, ja kyl sit nyt on pantava työsaappaat jalkaan ja näyttää miten pystyn joukkuetta auttaa saamaan voittoja kotiin ens kaudella. FPS on tiedetty kilpakykyinen joukkue ja en voi odottaa että saan laittaa vihreetä pelipaitaa päälle.

Tervetuloa Forssaan Henry!

Henry Laukkanen ELITEPROSPECTS

Palloseuraan try-outille saapui Valkeakoskelta kotoisin oleva Tatu Formisto, joka viime kaudella oli Pyryn U20 joukkueen kapteeni u20 Mestiksessä. Formisto pystyy pelaamaan sekä puolustajana että hyökkääjänä. Tatu ei ole ensimmäistä kertaa Vihreässä paidassa, sillä hän kävi kaudella 17-18 pelaamassa lainapelaajana 4 ottelua U16 Mestiksessä FoPS Junioreissa. Tatu pelaa jo tänään Lempäälässä.

Tervetuloa Palloseuraan Tatu!

Tatu Formisto ELITEPROSPECTS