Toivotut pelaajauutiset jatkuvat! Palloseura on solminut jo Mestiksessä Palloseuran paidassa pelanneen hyökkääjä Jalmari Mäkelän kanssa jatkosopimuksen.

Lokakuussa 20-vuotta täyttävä, Loimaalta lähtöisin oleva Jalmari Mäkelä pelasi Palloseuran riveissä Mestiksessä 10 ottelua ilman tehopisteitä. Sen sijaan u20 Mestiksessä Jalmari teki 31 ottelussa pisteet 23+24=47. Edellisellä kaudella u20 Mestiksessä syntyivät 37 ottelussa tehot 23+35=58 joten potentiaalia löytyy kyllä nousta alkavan kauden Suomi-sarjassa hyviin tehoihin.

Jalmari Mäkelä on 186 cm / 94 kg leftin puolelta laukova laituri. Hänen kasvattajaseuransa on Loimaan Rockets, juniorivuosina hän on FoPS Junioreiden lisäksi pelannut TuTo:ssa , TPS:ssä sekä Hermeksessä jossa hän pelasi U20 Sm-sarjaa kaudella 21-22.

Innolla odotan tulevaa kautta. Nyt treenataan ja syksyllä mennään taas kovaa! Hyvää kesää kaikille ja nähdään hallilla kommentoi Jalmari uutta sopimustaan.

Tsemppiä alkavaan kauteen Jalmari!

Jalmari Mäkelä ELITEPROSPECTS

Palloseuraan tulee myös pari kaveria try-outille, pian 24-vuotta täyttävä isokokoinen (198/110) hyökkääjä Jesse Kalke sekä 24-vuotias Viktor Heinonen (189/90). Heinonen pystyy pelaamaan sekä pakkina että hyökkääjänä. Molemmilla on kokemusta myös Suomi-sarjassa pelaamisesta. Kalke on pelannut Porissa Karhu HT:n riveissä, Heinonen puolestaan on pelannut pari kautta Kotkan Titaaneissa.

Tervetuloa tutustumaan Palloseuraan Jesse ja Viktor!

Jesse Kalke ELITEPROSPECTS

Viktor Heinonen ELITEPROSPECTS