Palloseuran Suomi-sarja joukkue kaudelle 24-25 rakentuu harjoitusotteluiden lähestyessä. Joukkueeseen liittyvät parilla viime kaudella FoPS U20 joukkueessa hyviä tehoja tehtaillut Tuomas Väisänen ja toissa kaudella viimeksi Forssassa pelannut Eetu Haarala.

Marraskuussa 23-v täyttävä Eetu Haarala pelasi viime kauden Kotkassa Titaaneissa ja kauden lopun Haminan Kiekkoympyröissä. Toissa kaudella Eetu teki FoPS U20 Mestiksessä 28.ssa ottelussa tehot 14+11. Pääasiassa sentterin paikalla viihtyvä Haarala on 187 senttinen, noin 90 kiloinen voimahyökkäjä joka ennen Kotkaan lähtöään pelasi Forssassa koko junioripolun läpi.

Tervetuloa takaisin kotikulmille ja Palloseuraan Eetu!

Eetu Haarala ELITEPROSPECTS

Kuusamosta lähtöisin oleva Tuomas Väisänen jatkaa Pa-Ka kasvattien maineikasta ketjua Forssan Palloseuran paidassa. Eetu Haaralan tavoin marraskuussa synttäreitään viettävä Tuomas täyttää silloin 21-v.

Rightin puolelta laukova Tuomas Väisänen teki viime kaudella FoPS U20 paidassa 35.ssä ottelussa tehot 28+30. Edellis kaudella hän teki U20 Mestiksessä FoPS paidassa myös kovat pisteet 25+27.

Tervetuloa Palloseuran Edustusrinkiin Tuomas!

Tuomas Väisänen ELITEPROSPECTS

Samalla tiedoitamme että Jesse Kalken tryout päättyy eikä hän pelaa harjoitusotteluissa. Viktor Heinonen sen sijaan jatkaa harjoitusotteluihin.