Palloseura jatkaa kauden 24-25 joukkueensa kokoamistaan. Puolustukseen liittyy jo parina edellisellä kaudella Suomi-sarjaa pelannut puolustaja Daniel Haverinen.

Haverinen on 21-vuotias, rightin puolelta laukova puolustaja joka on kotoisin Kainuun maakunnassa sijaitsevasta Kuhmosta, jossa aloitti kiekkoilun Kuhmon Kivan riveissä. C-juniori iässä nuori mies kävi pelaamassa KalPa junioreiden riveissä muutaman ottelun ja tämän jälkeen matka jatkui HPK:n kautta Rovaniemelle RoKin riveihin jossa Daniel pelasi 3 kautta U18 ja U20 joukkueissa.

Ensimmäiset miesten pelinsä Haverinen pelasi Suomi-sarjassa JHT:n paidassa 22-23, pelaten mm. Mestiksen karsintasarjassa myös Palloseuraa vastaan. Kaudeksi 23-24 Haverinen siirtyi Porvooseen Huntersin riveihin, jossa pelasi 24 ottelua tehoin 2+3, lisäksi Haverinen pelasi neljässä karsintaottelussa tehopisteittä.

Daniel Haverinen on 184 cm pituinen ja painoa on eliten mukaan 78 kg.

Daniel Haverisen kommentit siirrosta: Hieno fiilis päästä Forssaan pelaamaan ja innolla ootan joukkueen tapaamista!

Tervetuloa Forssaan Daniel!

Daniel Haverinen ELITEPROSPECTS