Syksyn viimeiseen harjoitusotteluun Palloseura sai vieraaksi Järvenpään Haukat. Ottelu pelattiin vielä ”evakossa” Someron Jäähallilla. Palloseura johti ottelua puolivälissä 2-0, mutta Haukat nousi tasoihin ja lopulta jatkoajalla 2-3 (ja) voittoon.

Ottelun maalit:

Palloseura 1-0 johtoon ajassa 8:37. Eetu Haarala löi kiekon keskialueelta päätyyn, josta se ponnahti sopivasti maalin eteen ja Colin Cromie pääsi lyömään kiekon tyhjiin, sillä Haukkavahti Christopher Rembetti oli lähtenyt katkaisemaan rännikiekkoa. Jalmari Mäkelä avasi hyökkäyksen laidasta keskialueelle joten hänelle syöttöpiste.

Palloseura 2-0 ajassa 30:08. Daniel Haverinen avasi keskialueelle vasempaan laitaan josta William Paschen sai kiekon , eteni muutaman metrin ja laukoi tarkasti takayläkulmaan. Maali oli Paschenille ensimmäinen Suomessa. Samoin avausmaalinsa Cromie teki ensimmäisen maalinsa Suomessa.

Haukat 2-1 kavennus ajassa 30:44. Kiekko pomppi Jere Ylikärpän jalasta verkkoon , syöttäjinä Emil Vilen ja Leevi Leipijärvi.

Haukat 2-2 tasoitus ajassa 35:02. Henri Saavalainen laukoi tarkasti takakulmaan tasoituksen. Syöttäjinä Joseph Hawkins-Kinebuchi ja Topias Niskanen.

Haukat 2-3 voittomaali jatkoajalla ajassa 62:56 Henri Saavalainen laukoi voittomaalin Haukkojen päästyä kolmella yhtä vastaan hyökkäykseen.

Torjunnat: FPS Topi Salokannas 15+10+(0+0)=25 Joona Nurmikko (0+0)+16+0=16

Haukat Christopher Rembetti 5+5+(0+0)=10 (vaihto 30:08) Anttu Kallio(0)+4+12+0=16

Ottelut kokoonpanot ja tilastot löytyvät TULOSPALVELUSTA