Palloseuran viimeinen harjoitusottelu viikko alkoi kun Somerolle saapui vieraaksi Nokian Pyry. Vieraat onnistuivat nappaamaan 1-4 vierasvoiton.

Ottelun maalit:

Pyry 0-1 johtoon ajassa 4:01. Niklas Murto laukoi siniviivalta ja veto painui ruuhkan läpi verkkoon ohi Joona Nurmikon. Maalin syöttivät Jesse Kalliosalo ja Ville Kivimäki.

Pyry 0-2 ajassa 16:42. Jesse Nyppeli väänsi irtokiekon maaliin maalin edustalta.  Syöttöpisteet Rasmus Federleylle ja Murrolle.

FPS kavennus 1-2 ajassa 23:19. Palloseuran ylivoima oli juuri päättynyt kun   Arttu Rantanen ohjasi kiekon verkkoon. Maalin syöttivät Jalmari Mäkelä ja Rasmus Orelma.

Pyry 1-3 ajassa 29:33. Janne Meri sai kiekon hyökkäyssiniviivalla , eteni muutaman metrin ja laukoi tarkasti yläputken alle. Syöttopisteet Jere Kivimäelle ja Ville Kivimäelle.

Pyry 1-4 ajassa 39:00. Verneri Metsänen teki takatolpalta ylivoimaosuman. Ylivoima oli Pyrylle neljäs toisessa erässä. Syöttäjinä Nyppeli ja Marko Huhtanen.

Torjunnat : FPS Joona Nurmikko 12+13+12=37 Pyry: Elmeri Heikkilä 12+12+9=33

Ottelun kokoonpanot ja tilastot löytyvät TULOSPALVELUSTA