Palloseuran kauden 24-25 ensimmäinen harjoitusottelu pelattiin Järvenpäässä Haukkojen vieraana. FPS oli reissussa nuorella ryhmällä. Ottelu päättyi Haukkojen 3-0 voittoon.

Ottelun maalit:

Haukat 1-0 ; Jere Ylikärppä laukoi keskeltä ”ringetteviivan” kohdalta yläputken alle  ajassa 11:03. Maalin syöttivät Emil Vilen ja Leevi Leipijärvi.

Haukat 2-0; Santeri Seppälälle pelattiin hyvä paikka Topi Salokannaksen eteen ja hän ohjasi kiekon verkkoon ajassa 30:58. Maalin syöttivät jälleen Vilen ja Leipijärvi.

Haukat 3-0; FPS pelasi ilman maalivahtia, Santeri Seppälän purku omasta päädystä osui maaliin ajassa 59:08.

Torjunnat: FPS Topi Salokannas 14+12+15=41 Haukat Roope Koskinen 6+4+7=17

Päävalmentaja Asko Rantanen kommentoi alkanutta harjoituskautta näin: Paljon informaatiota saatiin pelaajista, positiivinen esitys joukkueelta. Viisikko pelaamisessa toki on tässä vaiheessa vielä paljon tekemistä.
Joukkue on harjoitellut 2 kertaa päivässä viikon verran hyvä työmoraali päällä. Uusi joukkue,uusi projekti tarvii paljon yhteisiä kokemuksia ja kärsivällisesti mennään eteenpäin.

Palloseuran kokoonpano:
Santtu Rantanen – Jesse Poussu – Kasper Seppälä

Arttu Rantanen – Jalmari Mäkelä – Tuomas Väisänen

Juuso Salo – Santeri Korpisaari – Miiro Haapio

Samuli Virtanen – Konsta Nurmi

Viktor Heinonen – Kevin Reinsalu

Timofei Dorofeyev – Daniel Haverinen

Topi Salokannas ( Joona Nurmikko)