Kahden valmistavan ottelun harjoitusviikko alkoi keskiviikkona Porvoon Huntersin vieraana. Kapealla materiaalilla matkassa ollut Palloseura joutui taipumaan kotijoukkueelle maalein 5-0.

Ottelun maalit:

Hunters 1-0 ajassa 22:39; Kiekko pelattiin maalin takaa keskelle nousseelle puolustaja Anton Heikarille, joka laukoi kiekon one-timerilla yläkulmaan ohi Joona Nurmikon. Maalin syöttäjät olivat Toni Lehikoinen ja Alex Jaakkola.

Hunters 2-0 ajassa 33:06. Toni Lehikoinen karkasi läpiajoon ja laukoi rystyvedolla joukkueensa toisen maalin, vapauttavan syötön antoi Dani Scheiman.

Hunters 3-0 ajassa 34:06. Juuso Hoikka karvasi kiekon hyökkäysalueen kulmassa , eteni kohti maalia ja laukoi takakulmaan.

Hunters 4-0 ajassa 43:55. Alex Jaakkola oli takatolpalla vapaana ja laittoi kiekon maalinedustan poikittaissyötöstä verkkoon. Maalin syöttivät Juho Rantanen ja Leevi Hyypiä.

Hunters 5-0 ajassa 49:13. Nurmikko torjui ensin, mutta Leevi Hyypiä laittoi reboundin verkkoon. Maalin syöttäjät Juho Rantanen ja Alex Jaakkola.

Palloseura oli tosiaan matkassa 14 kenttäpelaajan (9 hyökkääjän ja 5 puolustajan) voimin, joista Santtu Rantanen joutui lisäksi jättämään pelin kesken toisessa erässä. Palloseuran maalilla Joona Nurmikko pelasi takaiskuista huolimatta hyvin.

Torjunnat: FPS Joona Nurmikko 17+12+9=38   Hunters: Niku Halla-aho 5+8+12=25

Ottelun kokoonpanot ja tilastot löytyvät TULOSPALVELUSTA