Palloseuran viikon toinen harjoitusottelu pelattiin Torstaina Kiekkobussi Areenalla Lempäälässä. Palloseura johti ottelua vielä toisen erän jälkeen 1-2, mutta lopulta LeKi sai revanssin Somerolla kärsimälleen tappiolle maalein 5-2.

Ottelun maalit:

Palloseura 0-1 johtoon ajassa 2:29 . Samuli Virtanen laukoi siniviivalta ja veto yllätti LeKi veskari Valtteri Kyllisen. Maalin syötti Arttu Rantanen.

LeKi tasoitus ajassa 7:17. Ville Viitanen suti kiekon maalin edustalta verkkoon, syöttäjä oli Jami Kurjanen

Palloseura 1-2 johtoon ajassa 13:57. Santeri Korpisaari syötti ja Eemeli Kulmala ohjasi hienon maalin. Toinen syöttäjä oli Tuomas Väisänen. Maali oli vielä viime kaudella U18 sarjassa pelanneelle Eemelille ensimmäinen miesten sarjoissa, onnittelut!

LeKi tasoitus ajassa 40:23. Eemil Salonen pääsi erän alun kestäneen pyörityksen päätteeksi laukomaan pelin tasoihin. Maalin syöttäjät Toni Lampo ja Niklas Lattu.

LeKi 3-2 ylivoimalla ajassa 44:52. Tomi-Pekka Kaihua pääsi laukomaan Topi Salokannaksen sivulle torjumasta kiekosta kotijoukkueen johtoon. Maalin syöttivät Eemil Salonen ja Juho Painilainen.

LeKi 4-2 ajassa 57:44. Maali merkittiin Janne Ijäkselle, FPS pakki Kevin Reinsalu purki vahingossa kohti omaa maalia ja tämä yllätti täysi Topi Salokannaksen.

LeKi tyhjään maaliin ajassa 59:01 5-2. Samuel Jokinen pääsi hyökkäysalueelta laukomaan tyhjään maaliin loppunumeroiksi 5-2.

Ottelun torjunnat: FPS Topi Salokannas 13+15+6=34  LeKi Valtteri Kyllinen 11+10+11=32

Ottelun kokoonpanot ja tilastot löytyvät TULOSPALVELUSTA