Valmistavat ottelut jatkuivat Palloseuran osalta torstai illan vierailulla Nokialla. Pyry otti lopulta 6-2 voiton.

Ottelun maalit:

Ajassa 5:23 Pyry 1-0 johtoon. Valtteri Mäkiviinikka oli maalin edessä vapaana ja saatuaan syötön hän siirsi tarkalla sijoituksella kiekon maalin. Maalin syöttivät Verneri Metsänen ja Lauri Salmi.

Palloseura tasoitti numeroiksi 1-1 ajassa 6:37. Colin Cromie syötti maalin eteen ja Tuomas Väisänen pääsi vapaasti siirtämään kiekon verkkon. Syöttöpiste myös Tatu Formistolle.

Pyry 2-1 ajassa 8:54. Joonas Rouhiainen nosti irtokiekon läheltä ylös. Janne Meri ja Joonas Ikonen syöttöpisteille.

Pyry 3-1 ajassa 19.59. Palloseura onnistui tappamaan Daniel Haverisen jäähyn, mutta Pyry hyödynsi paikkansa kun Valtteri Mäkiviinikka pääsi Topi Salokannaksen edestä tuikkamaan illan toisen maalinsa. Lassi Korpela ja Kalle Hällfors syöttöpisteille.

Pyry 4-1 ajassa 21:52. Palloseuralle oli jäähy tulossa ja Pyry pyöritti 6vs5 ylivoimaa. Joonas Rouhiainen pääsi laukomaan jäänuoliaisen verkkoon etukulmavedolla. Syöttäjinä Lassi Korpela ja Jesse Kylmäniemi.

Pyry 5-1 ajassa 37:55. Jesse Kallionsalo laukoi b-pisteen kaarelta tarkasti takakulmaan. Janne Meri ja Jere Kivimäki syöttivät osuman.

Palloseuran 5-2 kavennus ajassa 42:54. Jalmari Mäkelä onnistui illan toisessa läpiajossaan laukomaan kiekon Veli-Matti Mäkisen selän taakse.

Pyry 6-2 ylivoimalla ajassa 51:15. Jesse Kallionsalo laukoi tarkasti yläkulmaan ”ringetteviivan” paikkeilta. Syöttäjina Hällfors ja Korpela.

Torjunnat : FPS Topi Salokannas 12+15+14=41   Pyry Veli-Matti Mäkinen 5+12+6=23

Ottelun kokoonpanot ja tilastot löytyvät TULOSPALVELUSTA