Palloseura on tehnyt sopimuksen hyökkääjä William Paschenin kanssa, Paschen saapuu Forssaan elokuun viimeisellä viikolla.

24-vuotias William Paschen on kotoisin Illinoisista, Chicagosta länteen sijaitsevasta Elmhurstista. Paschen on edelliset kaudet pelannut ACHA 2 yliopistosarjaa DePaul yliopiston joukkueessa varsin hyvin tehoin. Viime kaudella Paschen teki 31 otteluun 30+21 pistettä ja edelliskaudella 32+29 joten Pachenista odotetaan ratkaisupelaajaa myös Forssassa!

Eliteprospectsin mukaan William ”Billy” Paschen on 183 cm pituinen ja painoa 82 kg. Mies laukoo leftin puolelta.

”Paschenista odotetaan kärkihyökkääjää. Hän on osoittanut aiemmin urallaan, että pystyy tekemään hyvin tulosta ja sitä odotetaan täälläkin.” Kommentoi Palloseuran pelaajakordinaattori Anssi Rantanen.

Welcome to Forssa, William!

William Paschen ELITEPROSPECTS

Maanantaina Forssaan saapuu testiin alunperin Oulun Kärppien junioreihin tullut ja sitten Ketterän U20 joukkueessa 3 kautta pelannut Alexei Linyayev. Alexei on 185 cm / 85 kg leftin puolelta laukova hyökkääjä joka viime kaudella teki U20 SM-sarjassa 12+9 pistettä.

Tervetuloa Forssaan Alexei!

Alexei Linyayev ELITEPROSPECTS