Palloseuraa viimeksi viimeksi Suomi-sarjassa edustanut Kuusamolais kasvatti Jesse Poussu tekee paluun Vihreään paitaan!

Pian 27-vuotiaana Jesse Poussu on jo kokenut Suomi-sarja peluri. Palloseuran jälkeen hyökkääjä Jesse Poussu on edustanut Liikunnan Riemua, S-Kiekkoa ja viimeiset kaksi kautta Porvoon Huntersia, Palloseurassa Jesse pelasi kaudet 18-19 ja 19-20. Rightin puolelta laukova Jesse on 180 cm pituinen ja painoa on 84 kg. Yhteensä Suomi-sarja otteluita on taitavalle hyökkääjälle kertynyt runkosarjassa 112 tehoin 10+21. Jatkopelejä on kertynyt 18 tehoin 1+1.

Tavoitimme Jessen joka kommentoi Forssaan paluuta näin:

Mahtava palata takaisin FPS paitaan ja osaksi uutta tulemista Suomi-sarjaan sekä projektia palauttaa Forssalainen jääkiekko sinne minne se kuuluu!

Suomi-sarja on muuttunut kaudelta 19-20, jolloin viimeksi Forssassa on pelattu kyseisellä sarjatasolla ennen Mestikseen nousua ja jolloin myös itse olen saanut pukea viimeksi vihreän paidan ylle, sarjaksi, jossa pelaajien keski-ikä on hieman nuorentunut ja sitä myöten peliin on tullut lisää nopeutta ja samaa tason nousua tullaan varmasti näkemään myös ensikaudella, johon vaikuttaa varmastikkin myös Mestiksen joukkuemäärän pienentyminen. Suomi-sarjaan on myös tullut mielenkiintoisia uusia joukkueita kuten Mestiksestäkin tutut SaPKo ja Leki. Tähän sarjaan jo kokeneena pelaajana minulla on varmasti paljon annettavaa joukkueelle, mutta myös erittäin iso syy miksi päädyin palaamaan Forssaan on erittäin laadukkaan ja perinteikkään seuran arjen ja urheilullisuuden erittäin hyvä taso sekä kokenut ja ammattitaitoinen valmennus, joka varmasti vie minua vielä pelaajan ja urheilijana kohti seuraavaa steppiä.

Hieno päästä pukemaan FPS paita jälleen päälle syksyllä ja vääntämään Forssan pyhättöön rumpujen jyskyttäessä fanipäädyssä!

Nyt painetaan kesä tunnetusti kovasti hommia ja muistetaan ennenkaikkea myös nauttia kesästä! Nähdään syksyllä hallilla ja toivottavasti nähdään paljon tuttuja kasvoja ja myös uusia tuttavuuksia!

Tervetuloa takaisin Forssaan Jesse!

Jesse Poussu ELITEPROSPECTS

kuvassa Jesse etualalla Hunters paidassa. kuva: Janne Penttinen