Viime kaudella ensimmäisen täyden kauden Palloseuran edustuksessa pelannut hyökkääjä Santtu Rantanen jatkaa Palloseuran paidassa myös tulevalla kaudella Suomi-sarjassa.

21 vuotias, Palloseuran oma kasvatti, Santtu Rantanen pelasi menneellä kaudella 25 ottelua Mestiksen runkosarjassa tehoin 3+3, karsinnassa hän oli kokoonpanossa kaikissa viidessä ottelussa syöttäen yhden maalin. Joka tilanteen täysillä loppuun saakka pelaava Santtu pääsi viime kaudella hyvin Mestis vauhtiin ja kertoi itse talvella haastattelussa , että onnistumiset toivat itseluottamusta ja että hienoa huomata itsekin että pärjää Mestiksessäkin omilla vahvuuksilla. Joten todennäköisesti vastustajat saavat olla valppaana ensikaudella terhakan laiturin rynniessä kulmiin ja maalinedus tilanteisiin!

Santtu kommentoi uutta sopimustaan näin: ”Hyvällä mielellä ensi kauteen. Tottakai lähdetään hakemaan vähän isompaa vastuuta ja rakentamaan seuralle uutta nostetta. Vietetään hieno kesä ja syksyllä nähdään taas hallilla!”

Tsemppiä kauteen Santtu!

Santtu Rantanen ELITEPROSPECTS