Forssan Palloseura jatkaa kaudella 24-25 Asko Rantasen komennossa, syksyllä 50-v täyttävälle Akelle kausi on jo yhdeksäs Palloseuran Päävalmentajana.

Jos päävalmentaja on tuttu, niin valmentajaksi  2+1 sopimuksella saapuva 36-v Nils Hagman tuo Forssaan uusia tuulia.

Päävalmentaja Asko Rantanen ei paljon esittelyjä kaipaa, seitsemänä kautena Asko on aloittanut kauden Palloseuran päävalmentajana ja viime kaudella Ake otti valmennusvastuun joulutauolla. Asko Rantasen meriitteihin kuuluu mm. valinta Mestiksen parhaaksi valmentajaksi kaudella 21-22.

ONNEA JATKOPESTISTÄ ASKO!

Valmentaja Nils Hagman on viimeiset 3 kautta toiminut KOOVEE:n valmentajana vastaten mm. fys.harjoittelusta.  Tätä ennen Hagman toimi LeKi:ssa päävalmentajana 2-divisioonassa ja aiemmin junioripuolella yhteensä 7 kauden ajan toimien samalla myös seuran junioripäällikkönä.

Mediaryhmä tavoitti Nils Hagmanin joka kommentoi uutta valmennuspestiään :

-Tervetuloa Forssaan! Millä mietteillä uuteen projektiin?

Erittäin hyvillä mielellä lähden mukaan ja pääsen erittäin kokeneen ja myös menestyneen valmentajan kanssa (Asko) tekemään hommia. Varmasti meille tulee antoisa yhteistyö tulevalle kaudelle.

Hienoa päästä mukaan näin perinteikkääseen seuraan ja olen ylpeä siitä että olen saanut näin upean tilaisuuden päästä valmentamaan. Harvalla seuralla Suomessa, oli laji sitten mikä tahansa on tällaiset pitkät perinteet kuin Forssan Palloseuralla.

Tämä on itselle pidempi projekti (2+1) ja olen todella innoissani että tämä on saatu nyt molempien osapuolien kanssa maaliin.
Olen 100% sitoutunut tähän seuraan ja siihen että Forssalainen jääkiekko saadaan taas sinne minne se kuuluu. Näin alkuun Suomi-Sarjaan kärkikahinoihin ja mahdollisesti jossain kohtaa myös siitä ylöspäin. Kuitenkin näin alkuun lähdemme rakentamaan uutta tulemista Suomi-Sarjaan emmekä mieti mitään muuta. Aika näyttää mahdollisesti mitä jatkossa tapahtuu. Tästä tulee hieno projekti!

-Miten luonnehtisit itseäsi valmentajana eli millaisen valmentajan saamme Forssaan?

FPS saa joukkueen mukaan vaativan mutta samalla myös pelaajia/pelaamista arvostavan valmentajan joka haluaa kehittää pelaajia ja samalla myös itseään. Sillon kun hallille tullaan, tehdään tosissaan ja tunteella niin jäällä kuin fys. harjoituksissa.
Jotta pystyt pelaamaan nyk. jääkiekkoa pelaajan täytyy pystyä luistelemaan nopealla temmolla, ja että pystyt luistelemaan pelaajan täytyy olla fys. hyvässä kunnossa.

Iso kiitos tässä kohtaa kaikille jotka tämän ovat mahdollistaneet, erityisesti Joonas, Niko ja Eemeli.

TERVETULOA FORSSAAN NILS!