Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa että Palloseura ja maalivahti Alex Mäkelä ovat solmineet kautta 23-24 koskevan sopimuksen.

22-vuotias Raumalaislähtöinen Alex Mäkelä on pelannut kaksi edellistä täyttä kautta Kajaanin Hokin paidassa. Juniorivuotensa Mäkelä pelasi Rauman Lukon paidassa, josta kävi jo kaudella 20-21 pelaamassa pari Mestis ottelua Hokissa. Yhteensä pelattuja Mestis otteluita on kertynyt 47. Alex Mäkelä on 177 cm pituinen / 72 kg painoinen nopeajalkainen maalivahti. Kaudella 20-21 Mäkelä valittiin U20 SM-sarjan parhaaksi maalivahdiksi Lukon voittaessa U20 Suomen mestaruuden.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Alexin!

Alexin kommentit:
Hienoa päästä Forssaan pelaamaan ja innolla odotan jo kauden alkamista! Oma tavoite on kehittyä eteenpäin jatkuvasti ja sitä kautta auttaa joukkuetta menestymään. Hyvää kesää kaikille ja nähdään hallilla!

TERVETULOA Forssaan ALEX!

Alex Makelä Eliteprospects