Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho jatkaa sopimuksista tiedottamista. Jo viime kaudella Palloseuran paidassa viilettänyt hyökkääjä Samuli Aaltonen siirtyy Porin Ässistä Palloseuran sopimuspelaajaksi!

Elokuussa 23-vuotta täyttävä Aaltonen pelasi Palloseuran paidassa 19 ottelua joissa syntyivät tehot 7+3. Yleisön suosikiksi miehekkäillä otteilla nousseen Samulin loppukausi meni pelien osalta pilalle sitkeän ylävartalovamman johdosta.

Palloseuran ykkösketjussa kauden aloittanut Samuli Aaltonen on 190cm pituinen ja 88 kiloinen leftin puolelta laukova laitahyökkääjä.  Liigaotteluita Ässien paidassa Aaltoselle kertyi 16 joissa syntyi tehot 3+2.

Palloseuran Instagram ryhmä tavoitti Samulin lomamatkalta!

Samulin kommentit: Tosi hyvät fiilikset jatkaa forssassa ja auttaa joukkuetta nousemaan takaisin mestiksen kärkikahinoihin! Koen että omaa parasta tekemistäni Forssassa ei ole vielä nähty, joten ensi kaudella on aika ulosmitata se. Ensi kaudella pidetään huoli että vastustajat ja fanit pysyy varpaillaan.

TERVETULOA TAKAISIN FORSSAAN SAMULI!

Samuli Aaltonen ELITEPROSPECTS

Kuva: Kari Vahaniitty