Palloseura lähti viikon toiseen otteluunsa Keuruulle katkaisemaan kahdeksaan otteluun venynyttä tappioputkeaan.

Ottelun avauserässä nähtiin peräti 4 maalia. KeuPa HT aloitti maalinteon, Miiro Linjala laukoi kiekon takatolpan kautta verkkoon ajassa 6.15. Palloseuran tasoitus syntyi 14 sekuntia myöhemmin, Joel Ratkovic Berndtsson laittoi toisella yrittämällä kiekon ohi Eriks Vitolsin, Oskari Lahtinen ja Justus Ojala olivat maalin syöttäjät.

KeuPa HT otti 2-1 johdon kun Jasper Rantanen pääsi hyvästä poikittaissyötöstä laukomaan kiekon toistamiseen ohi Ville Viskarin ajassa 8:22. Palloseura nousi jälleen nopeasti tasoihin, Erik Heikkilä pääsi tuikkaamaan irtokiekon verkkoon ajassa 8:58, maalin syöttivät Ratkovic Berndtsson ja Ojala.

Toinen erä oli Palloseuralta hyvää peliä ja Miro Lehtimäki pääsi Janne Laakkosen syötöstä viemään vieraat ansaituisti 2-3 johtoon ajassa 33:10. Maalin toinen syöttäjä oli Viljami Jokirinne.

KeuPa HT onnistui nousemaan tasoihin kun Santeri Koskela pääsi ohjaamaan maalin edestä numerot tasoihin ajassa 34:56. Seuraavalla minuutilla KeuPa HT pääsi ylivoimalle, mutta Palloseuran alivoima tappoi Kasper Seppälän jäähyn. Tämän jälkeen Palloseuralle tarjottiin ylivoimaa, mutta maalin tekikin alivoimalla KeuPa HT kun Miiro Linjalan veto pienestä kulmasta painui ohi Ville Viskarin ajassa 38:56 joten tilanne kahden erän jälkeen oli 4-3.

Kolmannessa erässä Palloseuralla oli loistava tasoituspaikka seitsemännellä minuutilla kun Risto Saarinen pääsi Keuruulaisten hassin jälkeen laukomaan maalin edestä, mutta laittoi ohi. Erän puolivälin jälkeen Ville Viskari torjui hyvin Emil Kangasniemen vaarallisen yrityksen.

Palloseura pääsi kokeileimaan ylivoimaa, mutta tulosta ei syntynyt. Kotijoukkue sen sijaan onnistui kun Kimi Kuusela pääsi laukomaan läheltä numeroiksi 5-3 ajassa 54:27. Minuuttia myöhemmin alkoi olla ratkaisun makua kun Eemil Kangasniemi onnistui läpiajosta tekemään numeroiksi 6-3. Palloseura haki kavennusta ilman maalivahtia, maalin teki kuitenkin kotijoukkue kun Markus Lahtinen pääsi laittamaan kiekon tyhjiin loppunumeroiksi 7-3. Näin ollen Palloseuran tappioputki venyi jo yhdeksän ottelun mittaiseksi.

Ville Viskarille kertyi 22 torjuntaa, KeuPa HT maalissa Eriks Vitolsilla oli enemmän töitä, torjuntoja kertyi 36.