Palloseura jatkaa kauden 23-24 joukkueen kokoamista. Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa vahvistusta sekä puolustukseen että maalivahtiosastolle.

Puolustukseen saapuu Mikkelin Jukureiden U20 joukkueesta Joonas Liimatainen. Liimatainen toimi päättyneellä kaudella Jukureiden U20 joukkueen kapteenina. 20-vuotias, 180 cm ja 80 kg Liimatainen pelasi kauden aikana 35 sarjaottelua, joissa syntyivät puolustajalle mukavat tehot 3+15. Tehot olivat samat myös edellisellä kaudella. Kotipaikkansa Mikkelin lisäksi Joonas on junioreissa edustanut HIFK:ta ikäluokissa U16-U20.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti Joonaksen joka kommentoi uutta sopimustaan näin : ”Innolla odotan tulevaa, nautitaan kesä ensiksi ja nähdään hallilla!”

TERVETULOA FORSSAAN JOONAS!

Joonas Liimatainen ELITEPROSPECTS

Palloseuran maalivahtiosastolle saapuu kanadalainen Thomas Sigouin. Sigouin on 23-vuotias 185 cm / 95  kg Quebegin provinssista kotoisin oleva maalivahti.

Palloseuran Instagram tiimi tavoitti myös Thomas Sigouin, joka oli innoissaan saatuaan Eurooppaan sopimuksen ja kommentoi näin: I am very excited to come play in Forssa next year! I loved the discussions that I had with the staff and fell in love with what they want to do for next year. I want to be a game changer for the club and I will work all summer to be ready when the season starts! It has been one of my dream to come play hockey in Europe so I can’t wait to get started. See you soon Forssa!!

Olen erittäin innoissani, että pääsen seuraavaksi kaudeksi pelaamaan Forssaan! Pidin keskusteluista joita kävin henkilökunnan kanssa ja ihastuin siihen, mitä haluavat tehdä ensi vuonna. Haluan olla suunnan muuttaja seuralle ja teen töitä koko kesän ollakseni valmis kauden alkaessa! On ollut yksi unelmistani tulla pelaamaan jääkiekkoa Eurooppaan , joten en malta odottaa pääseväni alkuun. Nähdään pian Forssa!!

Thomas on urheilullinen ja eteenpäin pyrkivä. Pelannut juniorivuodet todella kova tasoisessa QMJHL-sarjassa, jonka jälkeen siirtynyt antamaan näyttöjä ECHL-sarjaan eri seuroihin. Olemme Todella tyytyväisiä saada Thomas osaksi joukkuetta kommentoi UTJ Mikko Aho.

WELCOME TO FORSSA THOMAS!

Thomas Sigouin ELITEPROSPECTS