Palloseuran puolustukseen saapuu Sveitsiläis puolustaja Thomas Moreno. Moreno on alkukauden pelannut Kokkolan Hermeksessä.

Thomas Moreno on pelannut kuluvalla kaudella Kokkolais miehistössä 20 ottelua. Ottelua kohti peliaikaa on keskimäärin tullut 9 minuuttia. Tehopisteet ovat 0+1 ja +- tilasto näyttää nollaa. Moreno on kotimaassa Sveitsissä pelannut Geneve-Servetten U20 joukkueessa toimien joukkueen kapteenina, ja on tilille kertynyt myös 1 ottelu mm. Valtteri Filppulan ja Sami Vatasen edustamassa Geneve-Servetten ykkösjoukkueessa maan pääsarjassa.

Moreno laukoo leftin puolelta ja on eliteprospectsin mukaan 184 cm ja 84 kg. Ikää nuorella miehellä on 21 vuotta. Thomas Moreno saapuu Forssaan tänään tiistaina.

TERVETULOA Forssaan Thomas!

WELCOME to Forssa, Thomas!

Thomas Moreno ELITEPROSPECTS

Myös Kanadalaishyökkääjä Devon Skoleski on saapumassa Forssaan tänään tiistaina!

Samalla tiedoitamme että Jakub Michalek ei jatka Palloseuran paidassa , vaan palaa kotimaahansa. Jakub Michalekille kertyi Mestiksessä tehot 0+3 pelaamissaan 25.ssä ottelussa. Peliaikaa kertyi keskimäärin 16:59. Tehotilasto näytti pakkasen puolelle 10.

Kiitos Jakub taistelusta vihreässä paidassa, muistamme sinut etenkin hienoista blokeista! Kaikkea hyvää jatkoon!

Thank You, Jakub,  and all the best for the future!