Palloseuran Mestis joukkue täydentyi jälleen kolmella nimellä kun Eetu Moberg, Lassi Peltola ja Jere Ohtonen tekivät vuoden sopimukset.

Eetu Moberg aloittaa kuudennen kautensa kotikaupunkinsa edustusjoukkueessa. Tällä viikolla 27 v. täyttävä Eetu on vuosien saatossa osoittanut olevansa taisteleva puolustava hyökkääjä. Myös se että Eetu on jokaisella viidellä edustuksessa pelaamallaan kaudella kantanut paidassa joko ”C” tai ”A” kirjainta osoittaa Eetu Mobergin arvon joukkueelle! Viime kautta häiritsi osittain loukkaantuminen, mutta pelaamissaan 33.ssa ottelussa Eetu teki tehot 4+5. Lisäksi Eetu Moberg pelasi kaikki Palloseuran 14 playoff ottelua.

Eetu kommentoi sopimustaan tuoreiltaan Palloseuran Sometiimille:

Mahtavaa päästä taas pukemaan vihreä nuttu niskaan ja päästä taistelemaan voitoista kotikylän eteen. Nyt lyödäänkin sitten kaikki likoon alusta alkaen ja jatketaan Forssan kiekkobuumia!

Nautitaan vielä hetki kesästä ja lataillaan akut täyteen niin, että varmasti riittää sitten ääntä ja pauketta läpi kauden, kaukalossa sekä katsomossa!

Vuonna 2000 syntynyt Lassi Peltola aloittaa toisen kautensa Forssassa. Uran ensimmäistä Mestis kautta häiritsi loukkaantumiset joten Lassille kertyi 15 Mestis ottelua, lisäksi hän puolusti kauden päättäneessä pronssiottelussa.

Palloseuran Sometiimi tavoitti myös Lassin joka kommentoi jatkosopimusta seuraavasti: Hyvillä mielin uuteen kauteen, mukava päästä jäälle taas äijienkaa, odotukset ens kaudesta hyvät kun päästään taas taisteleen ja pelaan kiekkoa. Kaikille kannattajille terveiset ja muistakaa tulla peleihin kannustaan.

Onnittelut ja tsempit jatkosopimuksista Eetulle ja Lassille!

Uutena pelaajana Palloseuraan liittyy 21-vuotias Jere Ohtonen. 190cm pitkä ja 85 kiloinen Ohtonen on kotoisin Kuusamosta josta Forssaan on aina saapunut luotettavia pelureita! Pari edellistä kautta Ohtonen on edustanut Mikkelin Jukureita U20 SM-sarjassa. Viime kaudella hän teki 5+12 pistettä pelaamissaan 35 ottelussa.

Tervetuloa Forssaan Jere!

Palloseuran Sometiimin Katri oli aktiivinen ja onnistui tavoittamaan myös uuden tuttavuuden Jere Ohtosen!

Erittäin hyvillä fiiliksillä tulen Forssaan! Odotan innolla tulevaa kautta ja kovia pelejä!
Olen seuraillut FPS:n otteita menneellä kaudella ja siitä jäi tosi hyvä vaikutelma. Ensi kaudesta odotukset ovat samanlaiset, pelata pitkälle kevättä!
Henkilökohtainen tavoite on kehittyä pelaajana ja ottaa seuraava steppi uralla miesten peleissä!
Muutama viikko vielä harjoitusotteluiden alkuun. Kannattajille sellaiset terveiset, että hallilla nähdään!!

kuva: Kari Vahaniitty

Petrus Lintonen, Eetu Moberg, Samuli Virtanen ja Lassi Peltola jatkavat Palloseuran Vihreässä paidassa myös kaudella 22-23

kuva: Kari Vahaniitty