Palloseura vahvistaa taustajoukkojaan kun kokenut Porilainen jääkiekkolegenda Rauli Raitanen liittyy Vihreäpaitojen urheilupuolen johtavaksi asiantuntijaksi.

Raitasen tarkoituksena on toimia Urheilutoimenjohtaja Mikko Ahon ja valmennuksen apuna, toimien mm. katsomovalmentajana ja videoiden analysoijana sekä kehittää Palloseuran urheilullista toimintaa.

Raitanen pelasi pelaajaurallaan Porin Ässissä 10 kautta (liigaa 9 kautta ja kauden divaria)  sekä Tapparassa liigaa yhden kauden. Myös Ruotsin sarjoista on parin kauden kokemus. A-maaotteluita Raitaselle kertyi Leijonapaidassa 38, mukana MM-kisat 92 jolloin Suomi saavutti MM-hopeaa.

Pelaajauran jälkeen 53 vuotias Raitanen on toiminut erilaisissa valmennustehtävissä Ässien kilpaikäluokkien joukkueissa ja kokemusta löytyy myös Karhu HT:n suomi-sarja joukkueen päävalmentajan tehtävistä.

Tervetuloa Forssaan ja Palloseuraan Rauli!