Urheilutoimenjohtaja Mikko Aho tiedottaa uudesta kovasta hankinnasta hyökkäyskalustoon kun Ruotsalaishyökkääjä Joel Ratkovic Berndtsson liittyy Vihreäpaitoihin!

Lokakuussa 20 vuotta täyttävä Joel Ratkovic Berndtsson pelasi kaudella 22-23 kahdeksan SHL ottelua Frölundan riveissä ja oli myös viidessä CHL ottelussa mukana onnistuen kerran maalinteossa. Juniori sarjoissa Frölundan riveissä kovia tehoja tehtailleella Joel Ratkovic Berndtssonilla on myös NHL varaus vuodelta 22 jolloin Buffalo Sabres varasi hänet numerolla 202. Joel on 184 cm/81 kg ja laukoo leftiltä.

Palloseuran mediaryhmä onnistui tavoittamaan Joelin joka viestitti näin: I’m very excited to join FPS and I’ve heard good things about the club, really excited to start the season right away and to meet all my new teammates! We have a younger team this year and I think we can go deep in the playoffs! It’s also going to be nice to move to Forssa and to Finland as well! 💚

”Olen erittäin innoissani liittyessäni Palloseuraan ja olen kuullut hyvää seurasta, olen todella innoissani kauden aloittamisesta ja uusien joukkuetovereiden tapaamisesta! Meillä on tänä vuonna nuori joukkue ja uskon että menemme pitkälle pudotuspeleissä! Mukavaa on myös muuttaa Forssaan ja Suomeen! ”

Välkommen till Forssa, Joel !

Tervetuloa Forssaan Joel !

Joelin matkassa Forssaan ovat : Hotel Fabrik Forssa, Intersport Forssa, MSJ-Rakennus sekä Konerinki.

Joel Ratkovic Berndtsson ELITEPROSPECTS

kuva: Frölunda HC